SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Your beauty never ever scared me.
Het gaat hier ook vrijwel de hele week regenen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:57 schreef kwiwi het volgende:
Regent hier al zeker een week bijna onafgebroken, en blijft nog wel even doorgaan. Maar ik klaag niet, want het is lekker koel en m'n nieuwe gras ziet er prachtig uit![]()
![]()
Succes op het werk weer vandaag jongens
Gelukkig heb ik geen tennistoernooiquote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat hier ook vrijwel de hele week regenen.
jeetje wat een positiviteitquote:Op dinsdag 29 juli 2025 06:57 schreef kwiwi het volgende:
Regent hier al zeker een week bijna onafgebroken, en blijft nog wel even doorgaan. Maar ik klaag niet, want het is lekker koel en m'n nieuwe gras ziet er prachtig uit![]()
![]()
Succes op het werk weer vandaag jongens
Oh jeetjequote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:13 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik geen tennistoernooi
Oh wacht
quote:
Gisteravond was het nog wel mooi weer.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 07:00 schreef Ama het volgende:
[..]
Het gaat hier ook vrijwel de hele week regenen.
Het is nu gelukkig ook nog droog.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog wel mooi weer.
Eerst zien en dan geloven.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:02 schreef CherryLips het volgende:
Vandaag en morgen zou het in principe ook droog blijven.
Gelukkig is ze niet helemaal wit, zoals de kat van mij.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:08 schreef Ama het volgende:
Nooit is de kat zo knuffelig rond dit tijdstip maar nu ik een keer een zwarte joggingbroek aan heb natuurlijk wel.
Wel voor een groot deel dus alsnog altijd overal witte kattenharen.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Gelukkig is ze niet helemaal wit, zoals de kat van mij.
ik vind het nu echt prima weerquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gisteravond was het nog wel mooi weer.
Ik sta al op 4383 stapjesquote:
HDP inderdaad.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind het prima na al die weken 30-35 graden. Weer lekker onder de dekens kruipen 's nachts
Dat is netjes op dit tijdstip.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik sta al op 4383 stapjesIn korte broek. Kun je nagaan wat ik van het weer vind
bij jullie geen noodweer geweest? alleen oostenrijk?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja vind het prima na al die weken 30-35 graden. Weer lekker onder de dekens kruipen 's nachts
Ik kijk idd ook al erg uit naar het moment dat ik weer onder een dekbed kan liggen, ipv alleen een dekbedovertrek en/of half een dekbed overheenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:18 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |