abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218359056
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 04:48 schreef Kriegel het volgende:
Leuk, maar waarom krijg ik opeens óók met die shit te maken terwijl ik niet Brits ben? :')
Omdat de EU met exact hetzelfde bezig is.
  Moderator dinsdag 29 juli 2025 @ 08:41:20 #27
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_218359128
Ja maar denk aan de kinderen, mensen! Of drugs! Of terrorisme! Daar ben je toch niet voor, toch!?
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 juli 2025 @ 08:44:12 #28
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_218359144
Wat een totaal onverwachte wending. Ik ben geschokt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_218359153
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 08:25 schreef ChrisCarter het volgende:

[..]
Omdat de EU met exact hetzelfde bezig is.
Grappig hoe dit soort shit vaak tegelijkertijd, over meerdere landen, uitgerold wordt. Het voelt bijna alsof het in achterkamertjes besloten wordt i.p.v. dat landen geregeerd worden door zelfstandig-denkende regeringsleiders die een democratisch proces (beginnend met de vraag: heeft iemand hiervoor gestemd?) volgen.

[ Bericht 7% gewijzigd door Akathisia op 29-07-2025 13:15:23 ]
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_218359273
Wat vinden de LibDems hiervan eigenlijk? Waar zijn die sowieso gebleven?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_218359463
quote:
Is het echt om kinderen te beschermen of speelt er wellicht meer?
Natuurlijk zitten daar bijbedoelingen bij. De Britse overheid is tenslotte ook amper geinteresseerd in het beschermen van kinderen tegen zaken die heel wat schadelijker zijn dan porno, zoals armoede (veel wijdverspreider en ernstiger dan hier), de gevolgen van slecht onderwijs, en de toegang tot goede zorg.

Dit is gewoon een stap om ook meer grip te krijgen op de digitale wereld, en aangezien de EU eveneens een bureaucratische moloch is die alles tot in details wil kunnen reguleren is die ook met dergelijke regelgeving bezig.
pi_218359471
Het is in het VK tegenwoordig makkelijker om ergens met 1000 gasten in een rij te gaan staan en die Bonnie Blue te ballen dan om een site te bezoeken :')
pi_218359521
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 23:54 schreef Lospedrosa het volgende:

Burgermeester van grote steden zijn allemaal vervangen door Moslims.
Dat is complete onzin.

In de UK heb je verkozen burgermeesters (Mayors) voor 27 regio's en ceremoniële burgermeesters (Lord Mayors) die ieder jaar vervangen worden en politiek niet relevant.

Toevallig is de Mayor van London momenteel Sadiq Khan en inderdaad, hij is moslim.

Maar in de overige 26 regio's zie je amper een buitenlandse naam voorbij komen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Directly_elected_mayors_in_England

Als je iets beweert, mag er wel wat meer waarheid in zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 29-07-2025 09:28:25 ]
pi_218359523
DAD HADT YK NYET ZYN AANKOMUH!!~!)?/!
pi_218359566
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 01:40 schreef RotatoR het volgende:
Labour wil nu ook VPN's verbieden.
https://www.birminghammai(...)ld-face-vpn-32152789

[ afbeelding ]
Alsof de overheid "TOR browser" zou kunnen verbieden, dat werkt P2P.

Dan zou je iedere download daarvan moeten blokkeren, een strijd die je als overheid niet gaat winnen tenzij je er "Stasi-praktijken" op na gaat houden.
pi_218359576
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 08:16 schreef Hathor het volgende:
Engeland begint een beetje een eng land te worden, maar eerlijk gezegd denk ik dat wij op den duur precies dezelfde kant opgaan.
We lopen helemaal niet zo ver achter. Ik denk dat binnen 5 jaar we hier ook staan in de EU. En natuurlijk gaat men ook VPN’s verbieden.

En aangezien Von der Leyen het bukken voor andere landen zoals China en de VS onder de knie heeft gaat ze dat ook doen voor Turkije. Dat gaat een enorme invloed hebben.

Europa rijdt in volle vaart op de afgrond af.
pi_218359634
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 09:26 schreef VEM2012 het volgende:

[..]
We lopen helemaal niet zo ver achter. Ik denk dat binnen 5 jaar we hier ook staan in de EU. En natuurlijk gaat men ook VPN’s verbieden.

En aangezien Von der Leyen het bukken voor andere landen zoals China en de VS onder de knie heeft gaat ze dat ook doen voor Turkije. Dat gaat een enorme invloed hebben.

Europa rijdt in volle vaart op de afgrond af.
In de EU zijn ze ook al bezig met het testen van een leeftijd systeem. Minder debiele dan je complete id opsturen, maar alsnog krijgt de staat een melding als je wil fappen.
pi_218359734
quote:
maar ook bijvoorbeeld video’s die zouden kunnen leiden tot het ontwikkelen van eetstoornissen of zelfmoordgedachten.
Wat is dit ook voor iets vaags eigenlijk? Is dat niet ook deels iets waarin jongeren elkaar opjutten? Hoe wil je dat voorkomen met zo'n big brother-maatregel dan?
pi_218359986
Een paar rubber tegels in een speeltuin vind ik op zich prima maar ze willen nu het hele land betegelen.

Wetgeving waar geen meerderheid vóór zou stemmen maar die je wss toch krijgt.
pi_218360075
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 07:31 schreef suijkerbuijk het volgende:
Komt dadelijk de ouwe limewire terug :+ of edonkey :+
Limewire tijden _O_
  dinsdag 29 juli 2025 @ 11:09:16 #41
479315 SuperNeger
De gezelligste neger van FOK!
pi_218360679
V for Vendetta wordt gewoon werkelijkheid

Sowieso de Verenigde Koninkrijkse Emiraten _O- Wat een ellende daar man.
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE
pi_218360768
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is complete onzin.

In de UK heb je verkozen burgermeesters (Mayors) voor 27 regio's en ceremoniële burgermeesters (Lord Mayors) die ieder jaar vervangen worden en politiek niet relevant.

Toevallig is de Mayor van London momenteel Sadiq Khan en inderdaad, hij is moslim.

Maar in de overige 26 regio's zie je amper een buitenlandse naam voorbij komen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Directly_elected_mayors_in_England

Als je iets beweert, mag er wel wat meer waarheid in zitten.
McGuinness :P
pi_218361027
Logisch gevolg... zullen ze nu ook voor magazines, boekjes en dergelijke ook verificatie vragen?? :@
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
  dinsdag 29 juli 2025 @ 11:48:06 #44
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_218361085
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_218361192
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:09 schreef SuperNeger het volgende:
V for Vendetta wordt gewoon werkelijkheid

Sowieso de Verenigde Koninkrijkse Emiraten _O- Wat een ellende daar man.
Ik was daar afgelopen oktober, ik dacht dat ik in Dubai geland was :')
pi_218361212
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 09:23 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Dat is complete onzin.

In de UK heb je verkozen burgermeesters (Mayors) voor 27 regio's en ceremoniële burgermeesters (Lord Mayors) die ieder jaar vervangen worden en politiek niet relevant.

Toevallig is de Mayor van London momenteel Sadiq Khan en inderdaad, hij is moslim.

Maar in de overige 26 regio's zie je amper een buitenlandse naam voorbij komen:

https://en.wikipedia.org/wiki/Directly_elected_mayors_in_England

Als je iets beweert, mag er wel wat meer waarheid in zitten.
Nou of het toeval is dat de burgermeester van de grootste stad van het VK moslim is weet ik niet.
Er wonen er nogal veel.

Verder zijn het die ceremoniële burgermeesters die moslim zijn. Dat geeft wel een beeld naar de bevolking.

Maar voor de rest heb je gelijk, alleen Londen heeft een gekozen burgermeester die moslim is.
Vakman pur sang
pi_218361620
In ineens doet het EVRM er niks meer toe....mensenrechten zijn er alleen voor derdewereldvolk dat zich binnendringt.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_218361696
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 12:02 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou of het toeval is dat de burgermeester van de grootste stad van het VK moslim is weet ik niet.
Er wonen er nogal veel.
Hoe is dat anders dan een Aboutaleb die jaren burgermeester is geweest in Rotterdam?
Die heeft het prima gedaan.

quote:
Verder zijn het die ceremoniële burgermeesters die moslim zijn. Dat geeft wel een beeld naar de bevolking.
Die worden ieder jaar vervangen, doorgaans rouleert dat tussen de partijen.

quote:
Maar voor de rest heb je gelijk, alleen Londen heeft een gekozen burgermeester die moslim is.
Daarom. Dus je bericht dat "alle burgermeesters door moslims werden vervangen" niet meer dan onderbuik.
Het zijn er een paar op 27.

[ Bericht 0% gewijzigd door TheFreshPrince op 29-07-2025 13:25:49 ]
pi_218361700
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 juli 2025 11:17 schreef Wienerschnitzels het volgende:

[..]
McGuinness :P
Mohammed McGuinness dan toch zeker? :P
  dinsdag 29 juli 2025 @ 13:36:21 #50
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_218361831
Dit gaat hem idd niet worden tenzij je Noord-Korea wil zijn.

Zolang internet er is, zal het super makkelijk zijn om die shit te omzeilen.

Het begint nu met het omzeilen van de verificatie op bestaande sites. Maar zelfs al zou dat helemaal dichtgetimmerd worden dan verplaatst het zich gewoon. Op reddit kan je ook alles vinden bijvoorbeeld.

En anders gaan mensen het wel gewoon naar elkaar appen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')