Dat kan toch niet met die doekjes lijkt me, zal morgen wel weer hard zijn.quote:Op maandag 28 juli 2025 22:25 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik zag net wat zwarte schimmel op kitrand tussen glas en kozijn van badkamerraam, dus dacht even kijken of ik dat makkelijk weg krijg. Met twee allesreinigerdoekjes er even overheen gewreven en ging best vlot weg, alleen is de kit nu ook zacht en beetje plakkerig? En heb ik daar met de doekjes en daarna wc papier om even droog te vegen erna, ook wat van weggeveegd (bovenste laagje dan, niet hele kitrand). Is dat normaal? Ik heb beneden volgens mij ook wel eens schimmel weggehaald van de kitrand van raam daar met allesreinigerdoekje, maar kan me niet herinneren dat dit daar ook gebeurde. Hopelijk hardt het wel gewoon weer uit nu? Ga morgen met goed licht eens kijken hoe het er dan inmiddels uit ziet, en of ik niet teveel kit heb weggeveegd
Nou ja het was gewoon zichtbaar dat er ook kit vanaf kwam, zowel in wat er op het doekje/wc papiertje zat als op de kitrand zelf, en kitrand was ook duidelijk plakkerig daarna, dus blijkbaar kan dat wel. Maar we gaan het zien straks. Hopelijk is het gewoon weer normaal en zit er nog genoeg op.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 00:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat kan toch niet met die doekjes lijkt me, zal morgen wel weer hard zijn.
Top, dat was ook degene die ik nu in mn app-winkelmandje had gestoptquote:
Omdat het kan en je het leuk vindt, of omdat het echt nodig is? Ik heb nog nooit gekit (wel uitgelegd gekregen vorige keer van badrand-kitter) en weet ook niet wat voor kit er gebruikt is enzo (incl lak op welke basis voor schilderen want kit is zelfde kleur als kozijn), en huurhuis dus als ik zelf doe dan moet ik het wel goed doen ookquote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:45 schreef sigme het volgende:
Ik vind kitten wel leuk, dus ik denk dat ik zou overwegen de huidige kitrand weg te snijden en er een nieuwe rups in te leggen.
Ah, dan is het balen ja. En vervelend van het in de steek laten gevoel, wat natuurlijk ook gewoon kan bestaan naast het haar inderdaad wel gunnen. Hopelijk wordt de opvolger ook een prettig persoon of misschien zelfs nog een betere!quote:Op dinsdag 29 juli 2025 08:53 schreef borisz het volgende:
@:vlindertje89 Eerste reactie was dat het een beetje ze ons in de steek laat. En het is jammer dat ze gaat. We gunnen het er wel, gelet op dr nieuwe job. Maar het is jammer. En ja er komt tzt een nieuwe.
De ingeslagen weg zal niet anders worden. Maar toch.
Nou ja vanaf nu te voet boodschappen doen want die auto geef je ze niet meer mee.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 10:09 schreef derLudolf het volgende:
Je geeft mensen meer vrijheid... Verneuken ze de boel. Ze krijgen een auto en geld mee, om boodschappen voor het avondeten te doen (elk land kookt een avond).
De Portugezen - koken vanavond - waren gisteren weet niet hoe lang onderweg voor niet bijster veel boodschappen. Naast twee supermarkten hebben ze dus ook nog elders geshopt.
Vind ik sowieso al kansloos maar ja het mag in NL. Maar vloei met resten in de auto laten liggen is dom. Onder invloed achter het stuur van een auto die niet van jezelf is, in de buitenland: oliedom. Sowieso ben je alle respect van me kwijt als je onder invloed achter het stuur kruipt.
Vanaf nu: na de lunch boodschappen doen en niet eerder. Zodat je je tijd nodig bent om te koken.
Ik zat er gisteren inderdaad wel aan te denken dat ik daar ook een lijst van moet maken - leuke/sociale dingen die ik wil doenquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:26 schreef AnneX het volgende:
@:vlindertje89 Behalve praktische zaken heb je ook leuke ontspannende dingen op de todo lijst. Met iemand naar de film of zo?
Naar de bbq meet komen?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:53 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik zat er gisteren inderdaad wel aan te denken dat ik daar ook een lijst van moet maken - leuke/sociale dingen die ik wil doen.
Wel wat dingen gepland hoor, ik heb donderdag psych en ga daarna naar ouders en wss ook even bij collegavriendin langs. Zaterdagmiddag en avond oppassen bij buurmeisje. Volgende week woensdag met ouders dagje Friesland, en donderdag met de buurvrouwen van hiernaast en de buurvrouw van daarnaast bowlen. Maar ben nog even aan het bedenken wat ik nog meer zou willen![]()
Gezellig dat je er weer bij bent!quote:Op maandag 28 juli 2025 19:06 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zag je brouwerij ineens in de line-up staan. Jullie waren de laatste naam, wat een fijne toevoeging!! Komend weekend ga ik minimaal 1 biertje van jullie drinken![]()
Is het extra druk op het feestplein?Voorgaande jaren ben ik op vrijdag vooral naar de brouwers op het feestplein gegaan en heb ik ze op zaterdag ontweken, omdat het daar gewoon te druk is. Ik kan me voorstellen dat meer mensen het doen en het qua aanloop niet veel uitmaakt waar je staat. Of verkoop je daar echt meer?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |