abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218430800
Weet iemand of het wasmiddel van Ariel net zo ruikt als hun 4 in 1 waspods?
Vriend vond de was lekker ruiken met die pods, maar ik vind het veel te veel wasmiddel per was (en die pods zijn duur).
pi_218430985
Geen idee, maar ik zou gewoon even een fles opendraaien en ruiken de volgende keer dat je in de winkel bent. Of nog beter: man dat laten doen.
pi_218431232
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 10:05 schreef Hupje het volgende:
Weet iemand of het wasmiddel van Ariel net zo ruikt als hun 4 in 1 waspods?
Vriend vond de was lekker ruiken met die pods, maar ik vind het veel te veel wasmiddel per was (en die pods zijn duur).
Mijn man vindt pods ideaal ze zijn ook wel makkelijk maar voor travel kleding niet geschikt ik koop ze daarom niet meer. Geen idee van de geur trouwens ik heb ook geen gewone ariel staan. Ik zou dus ook ruiken in de winkel.

Gm goed nieuws *O*
pi_218431248
Wij hebben op vakantie altijd was pods mee, ik heb ze net ingepakt :D
Want het is inpakdaaaaaaaaaaaaaaag.
pi_218431516
Ik heb het idee dat de Ariël vloeibaar wat sterker ruikt als de pods (gebruik meestal de pods maar toevallig afgelopen week een keer de vloeibaar voor mn beddengoed omdat ik die ooit in een of ander pakket nog bijgekregen had).
Overigens vind ik de wasmiddeldoekjes van de Jumbo ook wel fijn ruiken (en goedkoop).

Over de jeugd bezig houden in de vakantie gesproken. We lopen er hier een beetje tegenaan dat we de laatste paar dagen van de vakantie niet meer weten wat te gaan doen (en aangezien we niet weg geweest zijn en al best wat dagen niks gedaan hebben (vooral de afgelopen dagen) willen we toch nog wel wat doen ipv bankhangen).

Dierentuin, een stad, strand, escaperooms hebben we al gedaan. En man houdt niet van zwemmen of pretpark (dus zwemmen mogen ze volgende week met mij mee als ik ga werken).
En straks gaan we kanoën.

Dus we moeten nog eens even brainstormen ;)
pi_218431996
In werd net gebeld onze auto is klaar *O* *O*
Ga hem zo ophalen kunnen de laatste dingen ook gewassen worden

[ Bericht 0% gewijzigd door F_r op 06-08-2025 13:26:13 ]
pi_218432610
quote:
0s.gif Op woensdag 6 augustus 2025 11:26 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb het idee dat de Ariël vloeibaar wat sterker ruikt als de pods (gebruik meestal de pods maar toevallig afgelopen week een keer de vloeibaar voor mn beddengoed omdat ik die ooit in een of ander pakket nog bijgekregen had).
Overigens vind ik de wasmiddeldoekjes van de Jumbo ook wel fijn ruiken (en goedkoop).

Over de jeugd bezig houden in de vakantie gesproken. We lopen er hier een beetje tegenaan dat we de laatste paar dagen van de vakantie niet meer weten wat te gaan doen (en aangezien we niet weg geweest zijn en al best wat dagen niks gedaan hebben (vooral de afgelopen dagen) willen we toch nog wel wat doen ipv bankhangen).

Dierentuin, een stad, strand, escaperooms hebben we al gedaan. En man houdt niet van zwemmen of pretpark (dus zwemmen mogen ze volgende week met mij mee als ik ga werken).
En straks gaan we kanoën.

Dus we moeten nog eens even brainstormen ;)
Suppen? Een museum
pi_218434098
Een klimpark? Skiën, naar het strand, EpicX met de hele dag lasergamen en pixel, dagje de toerist uithangen in een grote stad? Daar heb je ook een soort puzzeltochten voor.

Ik heb een keer een kapotte waspod gehad, dus die gaan niet meer mee op vakantie. Ik heb van die wasblaadjes(?) nu, die kunnen ook makkelijk mee met het vliegtuig samen met een blok ossengalzeep.

Ik ga morgen met zoon twee dagen naar Amsterdam. Voor hem de eerste keer. We hebben oa Nemo, Micropia en het Anne Frank huis op de agenda staan, en gaan ook een rondvaartboottocht doen, en slapen ook op een boot. Iedereen heeft er zin in, want zoon is nogal een stuiterbal de laatste dagen, dus wij zijn blij dat we gaan, en de rest is ook blij dat wij even niet thuis zijn :D
  woensdag 6 augustus 2025 @ 17:52:34 #259
35189 Troel
scherp en bot
pi_218434713
Ik ben aardig aan het delegeren bij het opruimen in mijn werkkamer, maar zoek zelf ook af en toe een doos uit. Dus heel wat oude meuk gaat nu weg. Agenda's uit het jaar 0 enzo (vooruit, 2001 :P ). Het nog langer bewaren voegt niets meer toe, ik heb er al die jaren eigenlijk alleen maar in gekeken om te kijken of ik het al weg kon gooien. Ja dus ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218436202
Thnx voor de tips. Ik zag skiën staan en bedacht me toen dat we de kinderen nog een keer waterskiën beloofd hadden. Dus die gaan we nog even inplannen in ieder geval.

Fr wat fijn dat je auto klaar is!
Troel, heerlijk dat (delegeren bij) opruimen.

Het kanoën vandaag was wel lekker. Alleen er was een lange en een korte tocht (een op en neer route). Bij het aanmelden kregen we te horen dat we tot de tweede brug na de snelweg moesten en dan moesten omdraaien, máár als we de uitleg kregen bij het te water gaan dan zou het nog wat uitgebreider verteld worden. Daar kregen we dus te horen dat we voor de korte tocht door moesten varen tot aan de vistrap, daar zouden we ook niet verder kunnen met de kano, en daar moeten omdraaien.

Dus met beide ideeën in ons hoofd zijn we gaan kanoën. En bij de tweede brug na de snelweg konden we nog gewoon door en zo nog een paar bruggen. Totdat we qua tijd ook wel zoiets hadden, volgens mij zijn we te ver. Dus toen zijn we maar omgedraaid.

Wat bleek de jongen die bij het te water laten de uitleg gaf had gegeven had iedereen de uitleg gegeven voor de lange tocht 😅 (er was ook niemand voor de lange tocht, dus geen idee wat hij daar tegen gezegd zou hebben ;) ).

Maarr, we hebben heerlijk gekanood, was er lekker weer voor! (Af en toe wat klunen ivm laag water).
pi_218441444
Fijne vakantie exode!

En veel plezier in Amsterdam @FlyingFish! Ik ben nog nooit in het Anne Frankhuis geweest en woon hier al heel mn leven :@
Nou ben ik de afgelopen jaren vaker in Maastricht te vinden dan in het centrum van Amsterdam :+

Ik moet opzoek naar een bigshopper. Krijg al die meuk écht niet in twee koffers :')
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_218442318
Attentie attentie, het is alweer 7 augustus, dus bij deze;

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_218442390
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:22 schreef PoesInDoos het volgende:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
;( ;(
Ik blijf erbij: die sfeer van vroeger met spanning dat het bijna zover was, is al heel lang weg.
Ok, dat komt ook door het opgroeien maar dit helpt ook niet. :+
pi_218442764
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 13:22 schreef PoesInDoos het volgende:

SPOILER
*O* *O* Zwangerschapscraving die ein-de-lijk vervuld kan worden hahaha.
pi_218443004
Hoeveelste baby is dit nou?
Ik dacht dat je allang bevallen was? Gaat de tijd zo snel dat er een nieuw op komst is of zit ik in een totaal andere tijdzone? :')
pi_218443038
Ik ben zo vrij geweest je postgeschiedenis efficiënt door te spitten. :+

November uitgerekend, got it. :P
pi_218443056
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:50 schreef vencodark het volgende:
Ik ben zo vrij geweest je postgeschiedenis efficiënt door te spitten. :+

November uitgerekend, got it. :P
Nu wil ik het ook weten?
pi_218443125
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:45 schreef vencodark het volgende:
Ik dacht dat je allang bevallen was? Gaat de tijd zo snel dat er een nieuw op komst is of zit ik in een totaal andere tijdzone? :')
_O- Tweede kind. Officiële uitgerekende datum is 31-10, dus we gaan zien of het een november of oktober baby wordt. :D
pi_218443200
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 15:00 schreef Bami het volgende:

[..]
_O- Tweede kind. Officiële uitgerekende datum is 31-10, dus we gaan zien of het een november of oktober baby wordt. :D
Aah, nog even doorknabbelen op die pepernootjes. :9
pi_218443684
quote:

[..]
Gefeliciteerd, dan wordt het een schorpioentje :Y
If they say
  donderdag 7 augustus 2025 @ 18:52:54 #271
35189 Troel
scherp en bot
pi_218444882
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 14:45 schreef vencodark het volgende:
Zo herkenbaar dit :D
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_218445097
En toen belandden we midden in een demonstratie: Free free Palestine! Dus, stukje meegelopen :s)
If they say
pi_218445184
quote:

[..]
Hoe oud is je 1e dan? O+
pi_218445999
quote:
1s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 19:31 schreef vencodark het volgende:

[..]
Hoe oud is je 1e dan? O+
Aangenomen dat baby 2 zich een beetje aan de planning houdt is de oudste dan net een maand geleden 3 geworden. O+
pi_218446012
quote:
0s.gif Op donderdag 7 augustus 2025 16:06 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, dan wordt het een schorpioentje :Y
Ha goed om te weten. Geen idee wat het sterrenbeeld van de oudste is. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')