Mijn man vindt pods ideaal ze zijn ook wel makkelijk maar voor travel kleding niet geschikt ik koop ze daarom niet meer. Geen idee van de geur trouwens ik heb ook geen gewone ariel staan. Ik zou dus ook ruiken in de winkel.quote:Op woensdag 6 augustus 2025 10:05 schreef Hupje het volgende:
Weet iemand of het wasmiddel van Ariel net zo ruikt als hun 4 in 1 waspods?
Vriend vond de was lekker ruiken met die pods, maar ik vind het veel te veel wasmiddel per was (en die pods zijn duur).
Suppen? Een museumquote:Op woensdag 6 augustus 2025 11:26 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb het idee dat de Ariël vloeibaar wat sterker ruikt als de pods (gebruik meestal de pods maar toevallig afgelopen week een keer de vloeibaar voor mn beddengoed omdat ik die ooit in een of ander pakket nog bijgekregen had).
Overigens vind ik de wasmiddeldoekjes van de Jumbo ook wel fijn ruiken (en goedkoop).
Over de jeugd bezig houden in de vakantie gesproken. We lopen er hier een beetje tegenaan dat we de laatste paar dagen van de vakantie niet meer weten wat te gaan doen (en aangezien we niet weg geweest zijn en al best wat dagen niks gedaan hebben (vooral de afgelopen dagen) willen we toch nog wel wat doen ipv bankhangen).
Dierentuin, een stad, strand, escaperooms hebben we al gedaan. En man houdt niet van zwemmen of pretpark (dus zwemmen mogen ze volgende week met mij mee als ik ga werken).
En straks gaan we kanoën.
Dus we moeten nog eens even brainstormen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:22 schreef PoesInDoos het volgende:
Attentie attentie, het is alweer 7 augustus, dus bij deze;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Ik blijf erbij: die sfeer van vroeger met spanning dat het bijna zover was, is al heel lang weg.
Ok, dat komt ook door het opgroeien maar dit helpt ook niet.![]()
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 13:22 schreef PoesInDoos het volgende:
Attentie attentie, het is alweer 7 augustus, dus bij deze;SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zwangerschapscraving die ein-de-lijk vervuld kan worden hahaha.
Nu wil ik het ook weten?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:50 schreef vencodark het volgende:
Ik ben zo vrij geweest je postgeschiedenis efficiënt door te spitten.![]()
November uitgerekend, got it.
quote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:45 schreef vencodark het volgende:
Hoeveelste baby is dit nou?
Ik dacht dat je allang bevallen was? Gaat de tijd zo snel dat er een nieuw op komst is of zit ik in een totaal andere tijdzone?
Aah, nog even doorknabbelen op die pepernootjes.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:00 schreef Bami het volgende:
[..]Tweede kind. Officiële uitgerekende datum is 31-10, dus we gaan zien of het een november of oktober baby wordt.
Gefeliciteerd, dan wordt het een schorpioentjequote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:00 schreef Bami het volgende:
[..]Tweede kind. Officiële uitgerekende datum is 31-10, dus we gaan zien of het een november of oktober baby wordt.
Zo herkenbaar ditquote:Op donderdag 7 augustus 2025 14:45 schreef vencodark het volgende:
Hoeveelste baby is dit nou?
Ik dacht dat je allang bevallen was? Gaat de tijd zo snel dat er een nieuw op komst is of zit ik in een totaal andere tijdzone?
Hoe oud is je 1e dan?quote:Op donderdag 7 augustus 2025 15:00 schreef Bami het volgende:
Aangenomen dat baby 2 zich een beetje aan de planning houdt is de oudste dan net een maand geleden 3 geworden.quote:
Ha goed om te weten. Geen idee wat het sterrenbeeld van de oudste is.quote:Op donderdag 7 augustus 2025 16:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, dan wordt het een schorpioentje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |