Heerlijk! Gesmolten kaas = altijd goedquote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
Bij gebakken brie kan je ook goed vijgen eten. Bijvoorbeeld dit recept: https://www.budgetbytes.com/easy-baked-brie/
Dat dacht ik ook! Ik zet dit ook op mijn boodschappenlijstquote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk! Gesmolten kaas = altijd goed
Kijk, dit soort mensen stijgt 20 punten in scorequote:Op dinsdag 29 juli 2025 12:13 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Heerlijk! Gesmolten kaas = altijd goed
Goed vijgenjaar blijkbaar, bij mn schoonouders ook. Ding hangt vol in de tuin.quote:Op dinsdag 29 juli 2025 11:55 schreef Chandler het volgende:
TVP voor tips, onze vijgenboom doet het ook als een malle dit jaar!
Absoluut, niet alleen vijgen... ook andere vrucht dragers doen het heel goed. Heb al heel wat kilo's japanse wijnbes mogen oogsten... en straks ook vijgen... appels... en noten... kan niet wachten!quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:01 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Goed vijgenjaar blijkbaar, bij mn schoonouders ook. Ding hangt vol in de tuin.
Appels staan hier ook goed in de tuin. Niet normaal meer.quote:Op maandag 4 augustus 2025 10:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Absoluut, niet alleen vijgen... ook andere vrucht dragers doen het heel goed. Heb al heel wat kilo's japanse wijnbes mogen oogsten... en straks ook vijgen... appels... en noten... kan niet wachten!
Dat hebben we bij ons op onze volkstuinen overal, al die regen heeft veel goed gedaan voor het fruit!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 11:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Appels staan hier ook goed in de tuin. Niet normaal meer.
Japanse wijnbes lijkt mij ook lekker, tvp voor die struikquote:Op maandag 4 augustus 2025 10:27 schreef Chandler het volgende:
[..]
Absoluut, niet alleen vijgen... ook andere vrucht dragers doen het heel goed. Heb al heel wat kilo's japanse wijnbes mogen oogsten... en straks ook vijgen... appels... en noten... kan niet wachten!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |