en in die van jou zit ook nog eens een droger.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:29 schreef bitterbal het volgende:
jongens een eigen wasmachine is zo luxe
Benauwd welquote:Op maandag 28 juli 2025 12:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar hier is het niet zo heul warm nu?
Ja das helemaal geniaal. Had vandaag voor het eerst de was en daarna gelijk droog stand geprobeerd. Doet die alles zo in 1 keerquote:Op maandag 28 juli 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en in die van jou zit ook nog eens een droger.
Ja dat welquote:
op vakantie nog eens een paar baantjes geprobeerd, nope.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja dit.
Ik zwem alleen nooit meer.
omdat mijn pols auwie doet.quote:
Ohh heb je er wat verkeerds mee gedaan?quote:Op maandag 28 juli 2025 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
op vakantie nog eens een paar baantjes geprobeerd, nope.
[..]
omdat mijn pols auwie doet.
een tijd geleden een flinke klap op gehad tijdens het fietsen.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ohh heb je er wat verkeerds mee gedaan?
Ik heb net cornetto’s gekocht en besloten jou de schuld te geven.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
en in die van jou zit ook nog eens een droger.
Ah oke. Nou goed dat ze het goed willen onderzoekenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een tijd geleden een flinke klap op gehad tijdens het fietsen.
sindsdien vaak pijn er aan. Volgens de radioloog ziet het een verdikking in de pees en de kapsel in het gewricht en vooral dat aan de kapsel wilde hij verder laten beoordelen door een mri en een chirurg.
Ik meld me al voor 31 augustus af.quote:
ja, ik ben al blij dat er iets te zien was, want de huisarts zei al dat dat vaak ook niet het geval was en dan blijft het een beetje gissen, maar radioloog zei dat dit voor mijn leeftijd in ieder geval niet goed was en dat ook op latere leeftijd dan voor problemen zou kunnen gaan zorgen. dus eens kijken of ze er iets aan kunnen doenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah oke. Nou goed dat ze het goed willen onderzoeken
Gelijk een terugkerend overleg inschieten voor de komende twee jaar.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Het is echt bizar hoe goed monster is in het verwijten van iets.
Ik had haar gister ochtend thaise tijd geappt van hey zullen we vandaag bellen. Normaal reageert ze dan met een tijdstip die voor ons beide uitkomt. Maar nu belde ze ineens en was in de sportschool. Dus ik app haar dat ik nu geen tijd heb en later bel. Appt ze terug ja ik heb nu ook geen tijd![]()
Oke prima.... Dus ik bel haar later terug. Neemt ze niet op. Belt ze mij weer terug was ik weer bezig.
Dus nu net spreek ik haar en dan verwijt ze dus dat ze mij een paar keer heeft gebeld en ik niet opnam.... En dat ik haar terug belde en maar 1 seconden liet overgaan volgens haar.
Ja daarom is het ook handig als we een tijdstip afspreken maar het is zo'n raar karakter wat ze heeft. Elke keer verbaasd het mij weer hoe ze elke gelegenheid weet aan te grijpen om je duidelijk te maken dat je haar verkeerd hebt behandeld
Nou daar heb ik altijd een hele goede oplossing voor. Gewoon geen contact meer zoeken.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
Ze is eigenlijk gewoon ook helemaal geen leuk persoon
Ja soms moet je 'familie' accepteren en denk dat mijn vader dat heel naar had gevonden.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:47 schreef Ama het volgende:
[..]
Nou daar heb ik altijd een hele goede oplossing voor. Gewoon geen contact meer zoeken.
Maar je wilt als goede stiefsnack toch het contact onderhoudenquote:Op maandag 28 juli 2025 12:46 schreef bitterbal het volgende:
Ze is eigenlijk gewoon ook helemaal geen leuk persoon
ja omdat ze anders ook alleen is. Ze heeft ook gewoon niet door dat ze geen leuk persoon isquote:Op maandag 28 juli 2025 12:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar je wilt als goede stiefsnack toch het contact onderhouden
Mja. Als dat je eigen keuze is (die ik wel snap) dan moet je proberen om je niet op de kast te laten jagen. Je weet immers hoe ze is.quote:Op maandag 28 juli 2025 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja omdat ze anders ook alleen is. Ze heeft ook gewoon niet door dat ze geen leuk persoon is
quote:Op maandag 28 juli 2025 12:41 schreef bitterbal het volgende:
Het is echt bizar hoe goed monster is in het verwijten van iets.
Ik had haar gister ochtend thaise tijd geappt van hey zullen we vandaag bellen. Normaal reageert ze dan met een tijdstip die voor ons beide uitkomt. Maar nu belde ze ineens en was in de sportschool. Dus ik app haar dat ik nu geen tijd heb en later bel. Appt ze terug ja ik heb nu ook geen tijd![]()
Oke prima.... Dus ik bel haar later terug. Neemt ze niet op. Belt ze mij weer terug was ik weer bezig.
Dus nu net spreek ik haar en dan verwijt ze dus dat ze mij een paar keer heeft gebeld en ik niet opnam.... En dat ik haar terug belde en maar 1 seconden liet overgaan volgens haar.
Ja daarom is het ook handig als we een tijdstip afspreken maar het is zo'n raar karakter wat ze heeft. Elke keer verbaasd het mij weer hoe ze elke gelegenheid weet aan te grijpen om je duidelijk te maken dat je haar verkeerd hebt behandeld
Kunnen ze die hele race in het weekend van 30 augustus niet afmelden?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |