SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
Er is meer. Dit is niet eens het meest walgelijke.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:29 schreef mschol het volgende:
[..]
wat ik dus gelezen heb is die trade deal gesloten maar zijn ze akkoord gegaan met 15% heffingen terwijl de EU geen heffingen oplegd; er zijn hier en daar wat uitzonderingen op de heffingen maar het klinkt wel als een ja en amen
Ik dacht hun bewerkte vlees nog steeds verboden is hier.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer. Dit is niet eens het meest walgelijke.
Amerika krijgt vrijere toegang tot de Europese markt met al hun chloorkippen en compensatiedrang trucks en de EU gaat 250 miljoen in dat apeland investeren. Ons belastinggeld.
"What a Deal!"quote:Op maandag 28 juli 2025 08:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er is meer. Dit is niet eens het meest walgelijke.
Amerika krijgt vrijere toegang tot de Europese markt met al hun chloorkippen en compensatiedrang trucks en de EU gaat 250 miljoen in dat apeland investeren. Ons belastinggeld.
De journalisten hebben hun werk nog niet gedaan, dus meer weet ik ook nietquote:Op maandag 28 juli 2025 08:38 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik dacht hun bewerkte vlees nog steeds verboden is hier.
komt vast binnenkort wel een beter lijstje van wat er nou in staatquote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De journalisten hebben hun werk nog niet gedaan, dus meer weet ik ook niet
Het is hoe dan ook triest.
Als dat waar is, dan ga ik alleen vlees bij zulke sites bestellen:quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Max Verstappen gaat naar Mercedesquote:
Dit is toch allang bekend?quote:
Hoe kom jij dan aan die info?quote:Op maandag 28 juli 2025 08:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Leerde de rest dat maar eens.quote:
Gewoon vegetarisch eten toch.quote:Op maandag 28 juli 2025 08:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Als dat waar is, dan ga ik alleen vlees bij zulke sites bestellen:
https://www.grutto.com/nl/onze-vleespakketten
Oke.quote:
"onderbroek"quote:Op maandag 28 juli 2025 08:47 schreef ESF1Gamer het volgende:
https://www.ad.nl/show/ou(...)-dat-nooit~a45b072b/
Al die vrouwelijk zangeressen treden toch in hun onderbroek op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |