SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even een foto van mezelf tussendoor gooien? Haha nee dat mag niet geloof ikquote:Op maandag 28 juli 2025 01:06 schreef gebrokenglas het volgende: Ook nog * gebrokenglas blijft nog eventjes.....
Benieuwd wat er nog meer komt...
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ik weet hoe je eruit. ziet, dus dat hoeft niet.quote:Op maandag 28 juli 2025 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even een foto van mezelf tussendoor gooien? Haha nee dat mag niet geloof ikHow can I make this topic about me?![]()
Het is wel even nodig voor de beeldvorming eigenlijkquote:Op maandag 28 juli 2025 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even een foto van mezelf tussendoor gooien? Haha nee dat mag niet geloof ik![]()
Je mag volgens mij best een foto van jezelf tussendoor gooien hoor. Is toch aan jou wat je post?quote:Op maandag 28 juli 2025 01:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Even een foto van mezelf tussendoor gooien? Haha nee dat mag niet geloof ik
Persoonsgegevens/foto's van anderen mag niet.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Wacht wat? Heb jij mijn tetten gezien?quote:Op maandag 28 juli 2025 01:09 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik weet hoe je eruit. ziet, dus dat hoeft niet.
Dit leest trouwens als een belediging GG![]()
Maar klopt natuurlijk wel, iedereen die mij gezien heeft, snapt dat ik beter geen foto's van mezelf post
Haar tieten zijn nog Niet ingeschreven in de burgelijke stand daaromquote:Op maandag 28 juli 2025 01:10 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je mag volgens mij best een foto van jezelf tussendoor gooien hoor. Is toch aan jou wat je post?
Persoonsgegevens/foto's van anderen mag niet.![]()
Nog geen tiet voor gehadquote:Op maandag 28 juli 2025 01:11 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Haar tieten zijn nog Niet ingeschreven in de burgelijke stand daaromIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Al las ik hier dat grote tetten onaantrekkelijk zijn, dus dan zit ik goed!![]()
#NoFatshamingPleaseIt could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Nou ja zeg, misschien compenseer ik er wel voor met een geweldig innerlijkquote:Op maandag 28 juli 2025 01:15 schreef Helenattenek het volgende:
[..]
Ok sorry Dan swipe ik je bij deze weg
Helaas, niets van dat alles
#singleforever![]()
oeh, om de tettenquote:Op maandag 28 juli 2025 01:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Wacht wat? Heb jij mijn tetten gezien?
Dit leest trouwens als een belediging GG![]()
Maar klopt natuurlijk wel, iedereen die mij gezien heeft, snapt dat ik beter geen foto's van mezelf post
En nog een oeh om de belediging.
Maar goed dat je nu zover weg zit, anders zag het er nog donker voor me uit
How can I make this topic about me?![]()
Vrouwen hebben altijd 2 persoonlijkheden.quote:Op maandag 28 juli 2025 01:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nou ja zeg, misschien compenseer ik er wel voor met een geweldig innerlijk
Als die Niet in de tieten zitten moet ze wel bipolair zijn
Forum Opties Forumhop: Hop naar: