Daarvoor was er toch ook al een hoop gedoe? Ik vind het ook geen leuk team, maar het blijft Spanje. En Engeland vind ik Deschampsballquote:Op zondag 27 juli 2025 20:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou ja, dit Spanje heeft bij mij echt wel afgedaan sinds de affaire Rubiales.
Bij vrouwenvoetbal is het vaak krampachtig alles positief lullenquote:Op zondag 27 juli 2025 21:07 schreef Cryptonees het volgende:
commentator heeft die wedstrijden volgens mij niet gezien van engeland....meer mazzel dan wijsheid
Je moet doen alsof het leuk is, alsof het goed is, etc.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:07 schreef Cryptonees het volgende:
commentator heeft die wedstrijden volgens mij niet gezien van engeland....meer mazzel dan wijsheid
Tja, leuk is voor in je vrije tijd.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:10 schreef Cryptonees het volgende:
Ik vond frankrijk spanje en italie beter dan Engeland, speelde gewoon veel leuker,....maar ja wie ben ik
Nouja, ik zie liever een leuk team winnen en daar hadden Spanje en Zweden alle kansen toe. Het is niet dat Engeland heeft gewonnen omdat ze effectief voetbal speelden, het was gewoon vaak niet echt goed genoeg.quote:
Helemaal mee eens hoor.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nouja, ik zie liever een leuk team winnen en daar hadden Spanje en Zweden alle kansen toe. Het is niet dat Engeland heeft gewonnen omdat ze effectief voetbal speelden, het was gewoon vaak niet echt goed genoeg.
Italië was absoluut niet leuk maar was wel een leuke verrassing geweest.
Dat natuurlijk wel, over 15 jaar weet niemand meer dan Engeland 100x heeft gemazzeld.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:27 schreef svann het volgende:
[..]
Helemaal mee eens hoor.
Maar wat men altijd zegt, uiteindelijk telt alleen het resultaat.
Pindakaas enzo.
quote:Op zondag 27 juli 2025 21:08 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bij vrouwenvoetbal is het vaak krampachtig alles positief lullen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |