Kan toch ook hand in hand gaan? Gewoon elke etappe voor 1 scenario gaan en niet gaan splitten tussen verschillende opties.quote:Op maandag 28 juli 2025 09:16 schreef franklop het volgende:
Misschien dat ik eens een Vuelta probeer alleen kijkend naar ritzeges en niet klassement
Goed gespeeld Bob! In je debuut in de Tour nota bene, begin van een tijdperk.quote:Op zondag 27 juli 2025 21:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
@:aguero en @:maxi-mus ook gefeliciteerd met het vlaggetje![]()
@:maxi-mus extreem zonde van een paar complete off-days.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vandaag wel in ieder geval, ook om morgen niet te ver weg te zitten met de auto.quote:Op vrijdag 22 augustus 2025 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zal Zingle mogen sprinten deze Vuelta?
Op mobiel werkt het prima. Zien mensen op de laptop het nu ook beter?quote:Leuk dat je weer meedoet met Cyclingmaster spel. Ik heb na het Tourspel de style sheets etc goed nagelopen en enkele aanpassingen doorgevoerd. Hierdoor is het niet meer browser-afhankelijk, hoe vetgedrukt je de lettertypes ziet.
Ik hoor graag of ook op jou devices nu het onderscheid (oa op livescreen) weer duidelijk is!
Dan is het jammer dat ik dat in de beperkte tijd niet heb gelezenquote:Op zaterdag 23 augustus 2025 13:27 schreef wimderon het volgende:
[..]
Vandaag wel in ieder geval, ook om morgen niet te ver weg te zitten met de auto.
Ik zag het en wilde je nog taggen met die video dat Johan een oranje opstelling had gemaakt met 12 man, maar ik kon em niet vinden.quote:Op zaterdag 23 augustus 2025 15:58 schreef Slobeend het volgende:
Blijkbaar per ongeluk 8 renners opgesteld. Aniolkowski mag lek rijden.
Edit: Oja ik weet het al weer. Gisteravond was Turner nog niet toegevoegd aan CM, wilde ik vandaag nog toevoegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |