Ja heb het gezien, uitslag misschien vanavond anders morgen. Verjaardag dochter, 17 jaartjes alweer dus drukke boelquote:Op maandag 4 augustus 2025 12:59 schreef Scjvb het volgende:
Bij het KNMI zijn er eindelijk uit!![]()
https://knmi.turmin.com/2025-08-01
Gefeliciteerdquote:Op maandag 4 augustus 2025 19:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja heb het gezien, uitslag misschien vanavond anders morgen. Verjaardag dochter, 17 jaartjes alweer dus drukke boel
Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ja heb het gezien, uitslag misschien vanavond anders morgen. Verjaardag dochter, 17 jaartjes alweer dus drukke boel
Ja klopt ik moet de afbeelding nog aanpassen, was er al mee bezigquote:Op maandag 4 augustus 2025 23:10 schreef butz0rs het volgende:
bwoahdat was het wachten waard
![]()
Maar mijn en andere windrichting punten kloppen niet+0.5?
Gefelicitaart! @butz0rs en @Nattekat ook!quote:Op maandag 4 augustus 2025 19:47 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 5 augustus 2025 10:05 schreef Frutsel het volgende:
Gefeliciteerd @:Butz0rs
en uiteraard niet aan Nattekat want het blijft logisch dat hij boven mij eindigt en het is meer een schande als dat niet zo is.
Jaquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Ok, zon gaat me echt keihard nekken vandaag
Hopelijk redden we 7 a 8 uurquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 16:04 schreef Nattekat het volgende:
Ok, zon gaat me echt keihard nekken vandaag
Ja, dit keer heb ik geverifieerd en je hebt wederom één van de laagste voorspellingen, dusquote:
Voorlopige uitslag is, dat jij het beter doen dan Frutsel en Starhopper, maar verschil is wel kleinquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja, dit keer heb ik geverifieerd en je hebt wederom één van de laagste voorspellingen, dus
Uiteraard, de rest is perfectquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voorlopige uitslag is, dat jij het beter doen dan Frutsel en Starhopper, maar verschil is wel klein
De minimum moet ff flink zakken vanavondquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 18:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Voorlopige uitslag is, dat jij het beter doen dan Frutsel en Starhopper, maar verschil is wel klein
Huidige minimumtemperatuur gaat niet de uiteindelijke minimumtemperatuur worden kan ik alvast garanderen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:07 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De minimum moet ff flink zakken vanavond
Die 17,6 kan misschien nog wel lager uitkomen. Minder wind en helder weer kan wonderen doenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige minimumtemperatuur gaat niet de uiteindelijke minimumtemperatuur worden kan ik alvast garanderen.
Ja ik zeg net dat ik er zeker van ben dat het lager gaat komen.quote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:33 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Die 17,6 kan misschien nog wel lager uitkomen. Minder wind en helder weer kan wonderen doen![]()
We gaan het zien, actueel 21,8 graden.
Oeps verkeerd gelezenquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ja ik zeg net dat ik er zeker van ben dat het lager gaat komen.
14.6 bittequote:Op vrijdag 8 augustus 2025 20:23 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Huidige minimumtemperatuur gaat niet de uiteindelijke minimumtemperatuur worden kan ik alvast garanderen.
Opbokken met die kouquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 21:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
18.4 inmiddels en we hebben nog 2 uren te gaan
De 14 gaan we niet halen, maar 16,4/17 wel
Hij speelt valsquote:Op vrijdag 8 augustus 2025 23:48 schreef SpeedyGJ het volgende:
13.9 inmiddels, dat ging heeel snel
Alleen Frutsel zit nog in de race, de rest zit al te hoog
Je noemt geen namen, maar ik weet genoegquote:Op zaterdag 9 augustus 2025 13:02 schreef Nattekat het volgende:
Iemand zat gewoon met een airco te blazen om dit spel te kunnen winnen. Ik noem geen namen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |