Mazraoui komt uit Leiderdorp, dus ik zou hem meetellen.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:46 schreef Makamba_ het volgende:
20. Maatsen.
(Mazraoui telt zeker niet als Nederlander?)
Dit is toch niet wie ik denk dat het is he?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:36 schreef Kaneelstokje het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
Shooooooooot.............!
Timber al genoemd? Ja dus, ik zie het lijstje hierboven nu...quote:Op zondag 27 juli 2025 21:35 schreef -XOR- het volgende:
Summerville, Piroe, Hartman, alledrie goed.
We zitten dus op 25 en ik mis nog een Nederlands Elftalspeler.
Wie had je in gedachten? Imca of Viola ?quote:Op zondag 27 juli 2025 20:41 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Dit is toch niet wie ik denk dat het is he?
Malen, vd Berg, Milambo zijn alledrie goed.quote:Op maandag 28 juli 2025 19:57 schreef mitt het volgende:
Heb wel 4x de Oranje doorgespit, en eindelijk.
Donyell Malen
En nog Sepp van den Berg.
En Milambo!
Hoever?quote:Op dinsdag 29 juli 2025 14:46 schreef -XOR- het volgende:
Een in Antwerpen geboren speler met Indische wortels en de bij Liverpool mislukte nieuwe TAA moeten goed te raden zijn.
Hoever is het mislukte talent inderdaad.quote:
Juist. Ik durf niet op die rode rechthoek in het midden te klikken, uit angst voor plaatsvervangende schaamtequote:Op maandag 28 juli 2025 19:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie had je in gedachten? Imca of Viola ?
Ik ken ze nietquote:Op woensdag 30 juli 2025 09:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Stom, stom, stom. Denk dat je Pascal Struijk bedoelde met je hint. In mijn hoofd haalde ik hem door de war met Sandy Walsh.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |