SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.How can I make this topic about me?![]()
Ja mario, je moet wel aanwezig zijn om puntjes te pakken gekkiequote:Op zondag 27 juli 2025 10:05 schreef mario390 het volgende:
hoe dom beni ik![]()
![]()
![]()
![]()
vraag ik waar lovelivekiss is
daar was zij al op platz 8
gegaan
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Iedereen in de pistache trends
Intussen zitten de Belgen in een kersen trendHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Een uitstekende TT inderdaad.quote:![]()
Die gebrokenglas weet ze wel te verzinnen. Een topper.
How can I make this topic about me?![]()
Ik was er ook een paar dagen nietquote:Op zondag 27 juli 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mario, je moet wel aanwezig zijn om puntjes te pakken gekkie
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Schnell, werf dein Hendy aus dem Fensterquote:Op zondag 27 juli 2025 10:05 schreef mario390 het volgende:
hoe dom beni ik![]()
![]()
![]()
![]()
vraag ik waar lovelivekiss is
daar was zij al op platz 8
gegaan![]()
![]()
Handyquote:Op zondag 27 juli 2025 10:07 schreef maily het volgende:
[..]
Schnell, werf dein Hendy aus dem Fenster
Niet Hendy.
[ Bericht 7% gewijzigd door gebrokenglas op 27-07-2025 10:19:55 ]How can I make this topic about me?![]()
lovelivekissquote:Op zondag 27 juli 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was er ook een paar dagen niet
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Gister nog wel.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik was er ook een paar dagen niet“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja, dat is ie welquote:Op zondag 27 juli 2025 10:06 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Een uitstekende TT inderdaad.![]()
Die gebrokenglas weet ze wel te verzinnen. Een topper.
Ken je kriek bier niet?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Kriek Lambiek.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is ie wel
Ken je kriek bier niet?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is Kriek bier?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is ie wel
Ken je kriek bier niet?![]()
![]()
Had je verkanzie?quote:Op zondag 27 juli 2025 10:08 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Gisterenavond was ik er weer ja“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat zal wel fruitbier van kersen zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:08 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja, dat is ie wel
Ken je kriek bier niet?
How can I make this topic about me?![]()
Maar beste mensen, België is 300 km hier vandaan, ik krijg dat allemaal niet mee.How can I make this topic about me?![]()
nee daar had ik niet gekijkt dat zij al hierquote:Op zondag 27 juli 2025 10:06 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja mario, je moet wel aanwezig zijn om puntjes te pakken gekkie
was en al op platz 8 gegangen was![]()
Kom uit je bubbelquote:Op zondag 27 juli 2025 10:09 schreef gebrokenglas het volgende:
Maar beste mensen, België is 300 km hier vandaan, ik krijg dat allemaal niet mee.
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: