Lol een kotsmiley bij de 2AT zetten en dan aan komen zetten met een Chrysler Voyager als leukst rijdendequote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:47 schreef Filosoofert het volgende:
Lancia Voyager 3.6 V6 is een zevenpersoons MPV met een 3.6-liter V6 benzinemotor, ook bekend als de Pentastar motor. Deze motor levert 283 pk en 344 Nm koppel.
[ afbeelding ]
Dit moet echt heerlijk rijden
Nou de voyager was niet zo serieus bedoelt. Denk dat de vrouw huilend wegloopt als ie daarmee aan komt zetten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:17 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Lol een kotsmiley bij de 2AT zetten en dan aan komen zetten met een Chrysler Voyager als leukst rijdende![]()
Het is juist andersom, 2AT behoort tot de best sturende MPVs en een Voyager tot de zwabberbakken.
Verder is dat ding zo lompzwaar dat een 220i nog sneller wegtrekt ook. Gechipt rij je hem al helemaal zoek.
Ja de looks zijn inderdaad compleet ruk, het is een gedrocht op wielen. Maar dat geldt voor heel veel MPV's.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:25 schreef Filosoofert het volgende:
En sorry hoor
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En ik kan Bmw echt wel waarderen (al vraag ik me af wat daar de laatste tijd aan de hand is)
Mja, afgezien van die Mazda 5 (en wellicht BMW 2, maar ja, een voorwielaangedreven BMW is wel echt vloeken in de kerk) zijn dit toch gewoon de degelijke (cq oersaaie) opties?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:43 schreef Filosoofert het volgende:
Touran?
Mazda 5
Bmw 2 serie ()
Toyota verso
Peus 5008
Skoda Kodiaq
Kia Carens ook spuuglelijk
Zag vandaag een vw routan
[ afbeelding ]
Die heeft geen hoge instap.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:44 schreef Filosoofert het volgende:
Ik rij nu zelf een Astra en die is ook redelijk ruim (2 kinderen en een hond, ook nog een vrouw).
Dat zou zomaar kunnenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:23 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Nou de voyager was niet zo serieus bedoelt. Denk dat de vrouw huilend wegloopt als ie daarmee aan komt zetten.
Gevoelsmatig is een SUV qua gebruiksgemak echt het slechtste van beide (station en MPV) werelden. Gebruiksgemak is uiteindelijk wel het belangrijkste criterium.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:31 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ja de looks zijn inderdaad compleet ruk, het is een gedrocht op wielen. Maar dat geldt voor heel veel MPV's.
Wat dat betreft misschien ook kijken naar de X modellen van BMW, die vind ik beter te pruimen en schijnen ook nog redelijk een bocht door te hoeken. Maar het zal nooit zo rijden als een E90.
Tja dan wordt het gewoon een kutbak, omdat je vrouw dat wilt. Ik zou dan gaan voor een goedkope Japanse MPV voor de vrouw. En daarnaast iets leuks voor je zelf waar je wel blij van wordt. Een echte stuurmansbak. Een Mazda MX5 rijdt geweldig bv en ook niet heel duur in lasten. In plaats van een slecht compromis.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, afgezien van die Mazda 5 (en wellicht BMW 2, maar ja, een voorwielaangedreven BMW is wel echt vloeken in de kerk) zijn dit toch gewoon de degelijke (cq oersaaie) opties?
[..]
Die heeft geen hoge instap.
[..]
Dat zou zomaar kunnen
[..]
Gevoelsmatig is een SUV qua gebruiksgemak echt het slechtste van beide (station en MPV) werelden. Gebruiksgemak is uiteindelijk wel het belangrijkste criterium.
Zeker zijn het oersaaie opties, maar dat is toch echt waar je naar op zoek bentquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Mja, afgezien van die Mazda 5 (en wellicht BMW 2, maar ja, een voorwielaangedreven BMW is wel echt vloeken in de kerk) zijn dit toch gewoon de degelijke (cq oersaaie) opties?
[..]
[..]
Dat zou zomaar kunnen
[..]
Gevoelsmatig is een SUV qua gebruiksgemak echt het slechtste van beide (station en MPV) werelden. Gebruiksgemak is uiteindelijk wel het belangrijkste criterium.
MPV heeft ook geen hoge instap. Alleen hoger dak wat vooral fijn om je kind in de kinderstoel te tillen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Dat zou zomaar kunnen
[..]
Nou, nee, juist niet dus.quote:Op zondag 27 juli 2025 08:54 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Zeker zijn het oersaaie opties, maar dat is toch echt waar je naar op zoek bent
Hmm, meeste MPVs waarin ik gereden heb zijn echt wel een stukje hoger eigenlijk.. Kinderwagen hoeft al niet meer mee, dus dat scheelt wel maar in een sedan blijft dat enorm behelpen.quote:Op zondag 27 juli 2025 09:08 schreef Adames het volgende:
[..]
MPV heeft ook geen hoge instap. Alleen hoger dak wat vooral fijn om je kind in de kinderstoel te tillen.
En een station heeft vooral een lange kofferbak wat ideaal is zolang je de kinderwagen mee moet nemen. Eenmaal een buggy is er toch plek zat.
Als je er zo instaat is het antwoord op je vraag in de OP:quote:Op zondag 27 juli 2025 11:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nou, nee, juist niet dus.
[..]
Hmm, meeste MPVs waarin ik gereden heb zijn echt wel een stukje hoger eigenlijk.. Kinderwagen hoeft al niet meer mee, dus dat scheelt wel maar in een sedan blijft dat enorm behelpen.
Zo sta ik er inderdaad in met een TT "Zijn er ook leuke MPVs?" en een lange OP die eindigt met die vraag ja.quote:Op zondag 27 juli 2025 18:15 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Als je er zo instaat is het antwoord op je vraag in de OP:
Vandaar dus de vraag na deze lange tekst: zijn er naast de S-Max nog meer MPVs die leuk zijn om in te rijden en waar ik me op kan oriënteren?
Nee
Fair pointquote:Op maandag 28 juli 2025 11:00 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Zo sta ik er inderdaad in met een TT "Zijn er ook leuke MPVs?" en een lange OP die eindigt met die vraag ja.
Maar dan is het in plaats van 90% nu met 100% zekerheid dat ik op zoek moet naar een S-Max.
Nu nog m'n vrouw overtuigen dat we de 2.5T nodig hebbenquote:
Voor haar meriva en voor jou een mustang danquote:Op maandag 28 juli 2025 11:37 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Nu nog m'n vrouw overtuigen dat we de 2.5T nodig hebbenal worden dat wel hele oude auto's inmiddels.
Dit is toch verschrikkelijkquote:Op maandag 28 juli 2025 20:52 schreef Lospedrosa het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zag ik vandaag rijden.
Hyundai Staria
Dat vind ik ook!quote:
Oh ja vast welquote:Op maandag 28 juli 2025 21:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat vind ik ook!
Maar ja er zijn ook mensen die badkuipen rijden dus misschien vind iemand dit mooi?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |