Verschillende cocktails, de non-alcoholische wild berry met verse bessen erin viel erg in de smaak. Had ook ijsblokjes met ingevroren bessen voor erin.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ohhh leuk!
Wat had je allemaal gemaakt?
nee hoor, begin juist graatmager te worden moet meer snackenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:15 schreef Budapestenaar het volgende:
Karzai, zit je poot nou in een brace?
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:54 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn vaderSterkte man!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wat is dat gele ding dan?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
nee hoor, begin juist graatmager te worden moet meer snacken
Moeten we iets zeggen over eten om het gesprek weer tot leven te brengen?quote:
Die cilinders zijn 12,50 zie ik, als je de oude inlevert. Daar zou je 60 liter drinken mee moeten kunnen maken maar weet niet of dat ook echt zo is.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:16 schreef mschol het volgende:
[..]
sommige smaakjes wel, sommige niet van wat ik van vroeger kan herinneren; Volgens mij is het wel duur met die cylinders in gebruik .
weet wel dat er allelei hacks zijn om een veel grotere tank aan te sluiten
Blijkt Karzai maar 1.20 meter te zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Lijkt wel alsof z'n voet aan z'n knie zit dan
Ohhh ja dat is het denk ik!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Zit ie niet met de enkels over elkaar?
Hmmm ja, ik zie het nu ook. Dan zit hij dus verder achteruit geschovenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:01 schreef kwiwi het volgende:
Dat groene is dan de achterkant van de linkerschoen @:budapestenaar
Met dank aan detective @CherryLips kunnen we weer rustig slapen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm ja, ik zie het nu ook. Dan zit hij dus verder achteruit geschoven![]()
Oké, case closed!
Had de hele nacht naar het plafond liggen staren andersquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:03 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Met dank aan detective @:cherrylips kunnen we weer rustig slapen.
Of naar de enkels van @Karzaiquote:Op zaterdag 26 juli 2025 23:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Had de hele nacht naar het plafond liggen staren anders
Kan dit überhaupt wel?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:57 schreef CherryLips het volgende:
Zit ie niet met de enkels over elkaar?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |