Het plezier in het fietsen terugvinden... Ze wordt een paar weekjes niet door iedere concurrent naar de overwinning gefietst en plots nadert het einde van de wereld en ziet ze het leven niet meer zitten. Ik word hier heel melig van.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moet als een fietstoerist gaan rondfietsen:
https://sporza.be/nl/2025(...)inden~1753610023597/
Dit voelt wel enigzins als een parodie voor een van de grootste teams ter wereld.
Zoals altijd, SD doesn't Workquote:Op zondag 27 juli 2025 12:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moet als een fietstoerist gaan rondfietsen:
https://sporza.be/nl/2025(...)inden~1753610023597/
Dit voelt wel enigzins als een parodie voor een van de grootste teams ter wereld.
Heb medelijden met haar man, je zou dat geratel maar de hele dag aan moeten horenquote:
Over dat weekje gesproken, waarom is het niet gewoon 3 weken net als de mannen?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:35 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb medelijden met haar man, je zou dat geratel maar de hele dag aan moeten horen![]()
Die is blij dat ze even een weekje weg is overdag.
Arme Wim Stroetinga.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:35 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Heb medelijden met haar man, je zou dat geratel maar de hele dag aan moeten horen![]()
Die is blij dat ze even een weekje weg is overdag.
Het is al de langste editie, het heeft tijd nodig denk ik om nog langer te worden.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:36 schreef Boezeidekoe het volgende:
[..]
Over dat weekje gesproken, waarom is het niet gewoon 3 weken net als de mannen?
Ik denk max 2 weken, Giro een dag of 10.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:42 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Het is al de langste editie, het heeft tijd nodig denk ik om nog langer te worden.
Sinds een paar jaar is er steeds meer aandacht voor vrouwenwielrennen, meer toeschouwers, meer televisietijd etc.
Volgens mij hadden ze vorig jaar ook aan de rensters gevraagd of ze een langere ronde wilden.
Dus ik denk dat het nog wel kan groeien, maar drie weken zie ik niet gebeuren.
In 1984 hadden we 18 etappesquote:Op zondag 27 juli 2025 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk max 2 weken, Giro een dag of 10.
Ja denk t ook, in stapjes naar 2 weken met een rustdag.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik denk max 2 weken, Giro een dag of 10.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |