Eensquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:28 schreef de_boswachter het volgende:
Vollering al winnares. Hoef je niet meer voor te kijken.
Het meest frappante was dat de rest van het team wel als eenheid reed (tot de laatste ronde). Zelfs Wiebes ging op kop rijden.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:31 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit kwam voor lege huls Danny Stam als een verrassing, dat verrast mij niet. Dit is niet waar ze op gehoopt hadden. Kopecky werd in Burgos kansloos uit de wielen gereden en eindigt zelfs achter Segolene Thomas (wie?), in de Giro moet ze de rol lossen op wat hooguit 4% was en wordt zelfs gedwongen tot opgeven, en hier werd ze op de eerste passage bij de tussensprint ook al ver naar achteren geduwd. Dan is mijn vraag, waar exact had je op gehoopt? En op basis waarvan? Mijn tweede vraag is dan, waar kijk je naar, bij de eerste passage? Waarom heb je toen niet als ploegleider kunnen concluderen dat Kopecky de vorm (van de dag) niet heeft?
Krijgen ze het een keer voor elkaar..quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het meest frappante was dat de rest van het team wel als eenheid reed (tot de laatste ronde). Zelfs Wiebes ging op kop rijden.
Het zal haar wel de nodige kracht hebben gekocht, want ze kan Van der Breggen haar wiel amper houden en ff later kan ze ook niet mee met Niewiadoma.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Vollering kon geen kant op tussen Wiebes en de hekken. Ze heeft een serieuze duw moeten uitdelen om er toch maar langs te kunnen (hopelijk zijn daar goede beelden van). Ik vind dat ze de schade wat dat betreft nog heel redelijk heeft weten te beperken. Ze zat op gelijke hoogte met Le Court, maar waar die rechtsom kon, zat Vollering echt vast.
Dat was Chabbey toch, in het wiel van Van der Breggen? Vollering zat toen een stuk verder.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het zal haar wel de nodige kracht hebben gekocht, want ze kan Van der Breggen haar wiel amper houden en ff later kan ze ook niet mee met Niewiadoma.
Vollering heeft nooit in de wielen bij een van deze twee gezeten.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:50 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Het zal haar wel de nodige kracht hebben gekocht, want ze kan Van der Breggen haar wiel amper houden en ff later kan ze ook niet mee met Niewiadoma.
Maar Kopecky gaat toch niet voor het klassement?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:04 schreef Tommeke het volgende:
Mooi dat Anna van der Breggen stiekem wel bij de beteren zit hier. Ben benieuwd wat er in Vlaanderen gebeurt wanneer Koplacky in een knechtenrol voor haar wordt geduwd.
Maar ze kan ook in ritten als gisteren weinig uitrichtten, dus die kan beter knechten.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:39 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar Kopecky gaat toch niet voor het klassement?
In deze vorm wel ja en daar valt weinig kritiek op te hebben.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:58 schreef Felagund het volgende:
[..]
Maar ze kan ook in ritten als gisteren weinig uitrichtten, dus die kan beter knechten.
Kotscast 🤢quote:Op zondag 27 juli 2025 11:36 schreef franklop het volgende:
Linde Merckpoel en Marijn de Vries maken blijkbaar samen een podcoast over vrouwenkoers
Had alleen erger gekund als Rox er bij had gezeten
Bron? Ik zie het nergens staan.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:31 schreef franklop het volgende:
Kool
Gaan dus verder zonder de beste sprinter ter wereld
Nu al een slagveld bij de altijd labiele meisjes.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:31 schreef franklop het volgende:
Kool
Gaan dus verder zonder de beste sprinter ter wereld
Verwacht vandaag ook wel weer wat valpartijen.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al een slagveld bij de altijd labiele meisjes.
Kool heeft ten minste nog een geldige reden, die kopte vorig week een stoeprandje op de altijd gevaarlijke Belgische wegen.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nu al een slagveld bij de altijd labiele meisjes.
Nog steeds moet je je dan afvragen of ze hier überhaupt had moeten zijn.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:01 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Kool heeft ten minste nog een geldige reden, die kopte vorig week een stoeprandje op de altijd gevaarlijke Belgische wegen.
Nog steeds niet? Dat is wel een tikje lachwekkend, want je zou zeggen dat je deze wanprestatie al weken ziet aankomen getuige haar ''prestaties'' in Burgos en de Giro. Ze kwam er zelfs niet aan te pas tussen veredelde semiprofs op het BK. Het is me een raadsel waar ze deze ontgoocheling vandaan toveren.quote:Op zondag 27 juli 2025 12:35 schreef H.Vviv het volgende:
Geen interviews van Kopecky. Hoe moet het nu verder met de Belgische pers.
Ze moet als een fietstoerist gaan rondfietsen:quote:Op zondag 27 juli 2025 12:41 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Nog steeds niet? Dat is wel een tikje lachwekkend, want je zou zeggen dat je deze wanprestatie al weken ziet aankomen getuige haar ''prestaties'' in Burgos en de Giro. Ze kwam er zelfs niet aan te pas tussen veredelde semiprofs op het BK. Het is me een raadsel waar ze deze ontgoocheling vandaan toveren.
Lotte moet just niks?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze moet als een fietstoerist gaan rondfietsen:
https://sporza.be/nl/2025(...)inden~1753610023597/
Dit voelt wel enigzins als een parodie voor een van de grootste teams ter wereld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |