Zie ook (Inlog nodig)quote:Auto rijdt woning binnen in Hengelo, 'jong meisje achter het stuur'
Rond kwart over drie is vanmiddag een auto een woning binnengereden aan de Albert Verweijstraat in Hengelo.
Volgens omstanders was het een minderjarig meisje dat achter het stuur zat en de woning binnenreed.
Er zijn geen gewonden gevallen bij het incident. Wel zijn twee personen nagekeken door ambulancepersoneel volgens de omstanders. De bewoners van de woning waren achter in de tuin aan het werk, maar raakten niet gewond.
Auto rijdt woning binnen in Hengelo
Hulpdiensten kwamen met spoed ter plaatse en hebben de omgeving ruim afgezet. De politie doet onderzoek naar de toedracht van de aanrijding. De woning liep zware schade op.
De woning raakte zwaar beschadigd.
Die moet je ook niet buiten de context horen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:51 schreef SnodeSnuiter het volgende:
Ik dacht het kon wel, ze is immers al 11
En alles onder de 11 is voor papa zelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:12 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Die moet je ook niet buiten de context horen.
Met 5 jaar op elektrische brommers, fatbikes en e-steps, dan kun je met 11 wel achter het stuur. Aldus de gemiddelde tokkie ouder.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:51 schreef SnodeSnuiter het volgende:
https://www.destentor.nl/(...)in-hengelo~a6e1387d/
[..]
Ik dacht het kon wel, ze is immers al 11
Ik hoop dat jeugdzorg hier even komt kijken want papa en mama waren beide op de hoogte en hadden zelfs een baby bij
Pippi Langkous heeft dat nog nooit gezegd. Astrid Lindgren heeft dat expliciet aangegeven.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:55 schreef maily het volgende:
Ik heb het nog nooit gedaan dus ik denk wel dat ik het kan
#PippiLangkous
Het zullen je ouders maar zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:26 schreef Kim-Holland het volgende:
Nou, lekker dan. Het zal je huis maar zijn.![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oost.nl
Doe het gewoon lekker niet. Een kind van 11 laten sturen, voel eens aan je hoofd.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:54 schreef SebbeSwensje het volgende:
Had haar dan lekker op schoot genomen en haar alleen laten sturenwat een gekte.
Nou, ik denk dat dat wel mee zal vallen. Zal iets in de richting zijn van: "deze schade valt niet onder de dekking van uw verzekering."quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
De verzekeraar zal hier ook wel een pittige mening over hebben.
Mwah, als de bestuurder geen geldig rijbewijs heeftquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:31 schreef Van_Poppel het volgende:
De verzekeraar zal hier ook wel een pittige mening over hebben.
quote:Uitsluitingsclausule in een autoverzekering is een bepaling die aangeeft welke situaties of schadegevallen de verzekeraar niet vergoedt.
Schade zonder geldig rijbewijs:
Rijden zonder geldig rijbewijs (of met een ongeldig rijbewijs) is een veel voorkomende uitsluiting.
Astrid Lindgren heeft dat nooit gezegd.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pippi Langkous heeft dat nog nooit gezegd. Astrid Lindgren heeft dat expliciet aangegeven.
Dat klopt. Heb ik ook gelezenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:31 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Pippi Langkous heeft dat nog nooit gezegd. Astrid Lindgren heeft dat expliciet aangegeven.
Hou me tegen dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Doe het gewoon lekker niet. Een kind van 11 laten sturen, voel eens aan je hoofd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |