quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:44 schreef Mathijsco het volgende:
14 jaar Rutte. 14 jaar een psychopaat als leider van dit land. Deel jouw herinneringen.
Mmmm het zijn meestal de groot industrielen die een woordvoerder zoeken voor hun plannen en dat werd Rutte?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:57 schreef Jahr00n het volgende:
Hij heeft het Nederland gebouwd waar ik een vrijstaand huis met tesla kon kopen. Gewoon werken voor je centen moet lonen.
Ja en nu is het tijd voor, ik noem maar wat, Frans Bauer!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:27 schreef Doug-Heffernan het volgende:
lijkt me een prima vent
hoe die zijn werk uitvoerde zal mij een zorg zijn
liever nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:37 schreef kladderadatsch het volgende:
[..]
Ja en nu is het tijd voor, ik noem maar wat, Frans Bauer!
Mark Rutte is degene die de asielzoekcentra en de gevangenissen en de bejaardenhuizen heeft gesloten in een mislukte poging om geld te besparenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:50 schreef Cupfighter het volgende:
14 jaar Rutte was 14 jaar de grote vraagstukken vooruit schuiven met als gevolg het huidige inmiddels gevallen PVV kabinet waardoor het land echt stil staat
Soms ook gedesorienteerd of teveel zwevend of ummmm afgeleid of ummm, ... etc etc etcquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:58 schreef Captain_Ghost het volgende:
14 jaar waren heel Nederland blind en dom
Tja, landverraders zijn van alle tijden, daar verander je weinig aan. Het mooie? De geschiedenis rijmt.:)quote:Op zondag 27 juli 2025 00:46 schreef capricia het volgende:
Tja. Het waren best mooie jaren.
Voorspelbaar ook.![]()
Ik heb er ieg van genoten.
Geen actieve.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:44 schreef Mathijsco het volgende:
14 jaar Rutte. 14 jaar een psychopaat als leider van dit land. Deel jouw herinneringen.
nee dat moet je niet zeggenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:44 schreef Mathijsco het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |