Vreselijk😭🙈en ze ziet er zelf totaal niks kwaads of schadelijks in..alle kinderen in zijn klas weten van zijn poep probleem zegt ze, en hij wordt niet gepest..nou meid, wacht maar totdat hij op de middelbare school zit..quote:Op zondag 27 juli 2025 10:27 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM gooit op threads maar weer eens wat privacy van Flip over de schutting.
En het helpt dan ook niet dat hij als 7-jarige jongen de vrij kinderlijke en meisjes achtige dingen leuk vindt, vrees ik… Kan de jongen niks aan doen op zich he, ik ben echt voorstander van je eigen identiteit ontdekken! Maar kinderen kunnen wel heel hard zijn…quote:Op zondag 27 juli 2025 10:41 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Vreselijk😭🙈en ze ziet er zelf totaal niks kwaads of schadelijks in..alle kinderen in zijn klas weten van zijn poep probleem zegt ze, en hij wordt niet gepest..nou meid, wacht maar totdat hij op de middelbare school zit..
Maar ook: iedere dag houd ik je even vast.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB haar post: alsof ze zelf is bevallen. Sorry ik vind dit echt too much. Maximaal overdrijven.
Ik snap er ook niks van dat die kinderen dat prima vinden. Dat ze wat cultuur snuiven oke maar het is daar alleen maar veel wandelen en musea.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Die vakantie van Judith van H&H is weer elke dag racen om zoveel mogelijk te zien. Lijkt mij afgrijselijk! Ik ontdek ook graag maar heb dan meestal 1 stek van waaruit ik wat ga ontdekken en bekijken. En dan ben ik ook enkele weken zoet. Niks moet, alles mag.
Kind heeft ook geen tel rust om zijn middagslaapje te doen.quote:Op zondag 27 juli 2025 10:29 schreef Didadedi het volgende:
[..]
Echt bizar hè… een kind van die leeftijd kan echt nog niet zonder slaapje overdag, dan is ie oververmoeid en daarom slaapt hij savonds/‘s nachts zo slecht…. Maar je zou inderdaad denken dat je dat trucje bij nummer 6 wel hebt uitgevonden 🤷🏼♀
Onze jongste is een maand ouder dan L en slaapt nog minstens 2,5 uur overdag, soms zelfs nog verspreid over 2x. (en dan ‘s nachts van 19/20 tot 7). En ik snap echt dat dit niet voor ieder kind werkt, maar ik denk toch echt dat dit het proberen waard zou zijn daar
Tussen de koeien en ganzen. Brrrrrquote:Op zondag 27 juli 2025 11:14 schreef Snaky het volgende:
Ik denk dat die kinderen thuis elkaar afmaken en de zaak op stelten zetten in die kleine ruimte. Het zal beter zijn voor iedereen inclusief de buren als ze erop uitgaan. Dat ze haar kinderen thuishoudt van school om naar dst vieze strandje te gaan snap ik dan weer niet.
Volgens mij heeft ze dat zelden/nooit gedaan sinds hij geboren is.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:10 schreef Nieve het volgende:
[..]
Kind heeft ook geen tel rust om zijn middagslaapje te doen.
Leuk dat zij zoveel onderneemt met die oudsten, maar ik vind het soms ook doorslaan. Bij iedere zonnestraal MOET er meteen naar dat strandje gegaan worden, de bieb wordt ook nooit overgeslagen en anders is het wel iets anders. Lijkt soms of ze vlucht voor het thuis zijn met die hele kinderreeks. Voor het kleintje zou het volgens mij veel beter zijn als ze ook eens een paar uurtjes thuis blijft in de middag zodat hij kan rusten/slapen in zijn bedje.
Ik denk vooral aan de foundation vlekken op de baby en de parfumwolk eromheen 🤐quote:Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB haar post: alsof ze zelf is bevallen. Sorry ik vind dit echt too much. Maximaal overdrijven.
Heeft hij überhaupt inmiddels een eigen bed?quote:Op zondag 27 juli 2025 11:52 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij heeft ze dat zelden/nooit gedaan sinds hij geboren is.
Dat die kinderen daar zin in hebben johquote:Op zondag 27 juli 2025 10:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Die vakantie van Judith van H&H is weer elke dag racen om zoveel mogelijk te zien. Lijkt mij afgrijselijk! Ik ontdek ook graag maar heb dan meestal 1 stek van waaruit ik wat ga ontdekken en bekijken. En dan ben ik ook enkele weken zoet. Niks moet, alles mag.
Zouden die veel in te brengen hebben?quote:Op zondag 27 juli 2025 13:08 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Dat die kinderen daar zin in hebben joh
Volgens mij niet. Geen plek voor? Of staat dat ledikant waar Z in sliep nog steeds tegen de schimmelmuur, en moet hij daar tzt in? Z in het 1,5 stapelbed met de tweeling en J ergens anders?quote:Op zondag 27 juli 2025 12:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:
[..]
Heeft hij überhaupt inmiddels een eigen bed?
Ik ben ook opgegroeid met zulke vakanties, en wij vonden het allemaal oprecht leuk. Behalve als we op zondagochtend ook nog naar een lokale kerkdienst moesten, dat leverde wel protest op 🤣 Wij deden dat wel met kamperen ipv huisjes/hotels, dus we sliepen wel elke avond “thuis” op hetzelfde bedje. Misschien dat het daardoor niet als heel onrustig voelde? Begrijp overigens goed dat er mensen zijn die dit vreselijk lijkt hoor, net zoals een klassieke strandvakantie of all inclusive resort mij dan weer verschrikkelijk lijkt! Ieder z’n dingquote:Op zondag 27 juli 2025 11:08 schreef Earring het volgende:
[..]
Ik snap er ook niks van dat die kinderen dat prima vinden. Dat ze wat cultuur snuiven oke maar het is daar alleen maar veel wandelen en musea.
Louay slaapt nog steeds bij moeders in bed. Ik mag hopen niet meer in dat babynestje 🫠 Van de week filmde ze haar slaapkamer en stond er ineens een stapelbed in dus zodra baby nummer 6 geboren is (...) kan Louay daar in.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Geen plek voor? Of staat dat ledikant waar Z in sliep nog steeds tegen de schimmelmuur, en moet hij daar tzt in? Z in het 1,5 stapelbed met de tweeling en J ergens anders?
Wij hadden ook van dir culturele vakanties, wel afgewisseld met dagen gewoon op de camping. En wij zullen vast (als pubers) wel eens geprotesteerd hebben, maar ik herinner me voornamelijk dat wij het ook leuk vonden om te doen.quote:Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef Louuuu_lou het volgende:
[..]
Ik ben ook opgegroeid met zulke vakanties, en wij vonden het allemaal oprecht leuk. Behalve als we op zondagochtend ook nog naar een lokale kerkdienst moesten, dat leverde wel protest op 🤣 Wij deden dat wel met kamperen ipv huisjes/hotels, dus we sliepen wel elke avond “thuis” op hetzelfde bedje. Misschien dat het daardoor niet als heel onrustig voelde? Begrijp overigens goed dat er mensen zijn die dit vreselijk lijkt hoor, net zoals een klassieke strandvakantie of all inclusive resort mij dan weer verschrikkelijk lijkt! Ieder z’n dingen hopen dat je eigen partner/gezin en jij een beetje van dezelfde soort vakanties houden haha
Als het die Meroda is waar ze altijd reclame voor maakt, past die zich vanzelf aan op de huidskleur van baby 🫣😂 (grapje, volgens mij werkt dat niet eens)quote:Op zondag 27 juli 2025 12:02 schreef Felinecat het volgende:
[..]
Ik denk vooral aan de foundation vlekken op de baby en de parfumwolk eromheen 🤐
Zag ik Meroda ook voorbijkomen bij Milou of heb ik dat verkeerd? Ben bij haar vooral benieuwd waar haar horloge vandaan komtquote:Op zondag 27 juli 2025 13:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Als het die Meroda is waar ze altijd reclame voor maakt, past die zich vanzelf aan op de huidskleur van baby 🫣😂 (grapje, volgens mij werkt dat niet eens)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |