abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218337013
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:27 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM gooit op threads maar weer eens wat privacy van Flip over de schutting.
Vreselijk😭🙈en ze ziet er zelf totaal niks kwaads of schadelijks in..alle kinderen in zijn klas weten van zijn poep probleem zegt ze, en hij wordt niet gepest..nou meid, wacht maar totdat hij op de middelbare school zit..
pi_218337124
MB haar post: alsof ze zelf is bevallen. Sorry ik vind dit echt too much. Maximaal overdrijven.
pi_218337147
Die vakantie van Judith van H&H is weer elke dag racen om zoveel mogelijk te zien. Lijkt mij afgrijselijk! Ik ontdek ook graag maar heb dan meestal 1 stek van waaruit ik wat ga ontdekken en bekijken. En dan ben ik ook enkele weken zoet. Niks moet, alles mag.
pi_218337155
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:41 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Vreselijk😭🙈en ze ziet er zelf totaal niks kwaads of schadelijks in..alle kinderen in zijn klas weten van zijn poep probleem zegt ze, en hij wordt niet gepest..nou meid, wacht maar totdat hij op de middelbare school zit..
En het helpt dan ook niet dat hij als 7-jarige jongen de vrij kinderlijke en meisjes achtige dingen leuk vindt, vrees ik… Kan de jongen niks aan doen op zich he, ik ben echt voorstander van je eigen identiteit ontdekken! Maar kinderen kunnen wel heel hard zijn…
pi_218337172
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
MB haar post: alsof ze zelf is bevallen. Sorry ik vind dit echt too much. Maximaal overdrijven.
Maar ook: iedere dag houd ik je even vast.
Blijf lekker een keer thuis Michelle. Niet de hele wereld draait om jou.
pi_218337278
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Die vakantie van Judith van H&H is weer elke dag racen om zoveel mogelijk te zien. Lijkt mij afgrijselijk! Ik ontdek ook graag maar heb dan meestal 1 stek van waaruit ik wat ga ontdekken en bekijken. En dan ben ik ook enkele weken zoet. Niks moet, alles mag.
Ik snap er ook niks van dat die kinderen dat prima vinden. Dat ze wat cultuur snuiven oke maar het is daar alleen maar veel wandelen en musea.
pi_218337294
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:29 schreef Didadedi het volgende:

[..]
Echt bizar hè… een kind van die leeftijd kan echt nog niet zonder slaapje overdag, dan is ie oververmoeid en daarom slaapt hij savonds/‘s nachts zo slecht…. Maar je zou inderdaad denken dat je dat trucje bij nummer 6 wel hebt uitgevonden 🤷🏼♀
Onze jongste is een maand ouder dan L en slaapt nog minstens 2,5 uur overdag, soms zelfs nog verspreid over 2x. (en dan ‘s nachts van 19/20 tot 7). En ik snap echt dat dit niet voor ieder kind werkt, maar ik denk toch echt dat dit het proberen waard zou zijn daar
Kind heeft ook geen tel rust om zijn middagslaapje te doen.
Leuk dat zij zoveel onderneemt met die oudsten, maar ik vind het soms ook doorslaan. Bij iedere zonnestraal MOET er meteen naar dat strandje gegaan worden, de bieb wordt ook nooit overgeslagen en anders is het wel iets anders. Lijkt soms of ze vlucht voor het thuis zijn met die hele kinderreeks. Voor het kleintje zou het volgens mij veel beter zijn als ze ook eens een paar uurtjes thuis blijft in de middag zodat hij kan rusten/slapen in zijn bedje.
pi_218337349
Ik denk dat die kinderen thuis elkaar afmaken en de zaak op stelten zetten in die kleine ruimte. Het zal beter zijn voor iedereen inclusief de buren als ze erop uitgaan. Dat ze haar kinderen thuishoudt van school om naar dst vieze strandje te gaan snap ik dan weer niet.
pi_218337475
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 11:14 schreef Snaky het volgende:
Ik denk dat die kinderen thuis elkaar afmaken en de zaak op stelten zetten in die kleine ruimte. Het zal beter zijn voor iedereen inclusief de buren als ze erop uitgaan. Dat ze haar kinderen thuishoudt van school om naar dst vieze strandje te gaan snap ik dan weer niet.
Tussen de koeien en ganzen. Brrrrr
pi_218337624
Volgt iemand elke momentje..?
Picture perfect. Soms om te klotsen.
Kind heeft iets gebroken op vakantie zo te zien maar iedereen moet verwerken en wennen aan situaties. Echt onrealistisch allemaal..
pi_218337665
Och wat is Judith weer aan het klagen zeg….. ik snap niet dat zij zo blijft hangen in dat ze die zomervakantie vreselijk vindt.
Ga er lekker op uit of leer Bob zelf spelen….. ik snap dit gezeur echt niet.
pi_218337732
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 11:10 schreef Nieve het volgende:

[..]
Kind heeft ook geen tel rust om zijn middagslaapje te doen.
Leuk dat zij zoveel onderneemt met die oudsten, maar ik vind het soms ook doorslaan. Bij iedere zonnestraal MOET er meteen naar dat strandje gegaan worden, de bieb wordt ook nooit overgeslagen en anders is het wel iets anders. Lijkt soms of ze vlucht voor het thuis zijn met die hele kinderreeks. Voor het kleintje zou het volgens mij veel beter zijn als ze ook eens een paar uurtjes thuis blijft in de middag zodat hij kan rusten/slapen in zijn bedje.
Volgens mij heeft ze dat zelden/nooit gedaan sinds hij geboren is.
pi_218337828
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:53 schreef Moedervan4kids het volgende:
Ik denk vooral aan de foundation vlekken op de baby en de parfumwolk eromheen 🤐
pi_218337846
Zie nu op de post van MB haar tattoo op haar onderarm met de voorletters van haar kinderen: M B O L 🤣

Maximaal je kinderen naar jezelf vernoemen 🙃
pi_218337876
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 11:52 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij heeft ze dat zelden/nooit gedaan sinds hij geboren is.
Heeft hij überhaupt inmiddels een eigen bed?
pi_218337880
Die MB wordt met de dag gekker en gekker. Ze is helemaal idolaat van zichzelf. Tijdje terug had ze een post waarin ze schreef dat ze zich nooit had gerealiseerd dat haar voorletters ook de beginletters van de namen van de kinderen zijn. Blabla. Wordt verder ook met geen woord gerept dat ze de kinderen van JvP mist. Eerder deed ze dat nog wel of liet ze screenshots zien van FaceTime ofzo. Heel bijzonder allemaal.
pi_218338420
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 10:56 schreef Rimboequeen het volgende:
Dat die kinderen daar zin in hebben joh
pi_218338546
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:08 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Dat die kinderen daar zin in hebben joh
Zouden die veel in te brengen hebben?
pi_218338580
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:06 schreef Hocuspocus2 het volgende:

[..]
Heeft hij überhaupt inmiddels een eigen bed?
Volgens mij niet. Geen plek voor? Of staat dat ledikant waar Z in sliep nog steeds tegen de schimmelmuur, en moet hij daar tzt in? Z in het 1,5 stapelbed met de tweeling en J ergens anders?
pi_218338654
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 11:08 schreef Earring het volgende:

[..]
Ik snap er ook niks van dat die kinderen dat prima vinden. Dat ze wat cultuur snuiven oke maar het is daar alleen maar veel wandelen en musea.
Ik ben ook opgegroeid met zulke vakanties, en wij vonden het allemaal oprecht leuk. Behalve als we op zondagochtend ook nog naar een lokale kerkdienst moesten, dat leverde wel protest op 🤣 Wij deden dat wel met kamperen ipv huisjes/hotels, dus we sliepen wel elke avond “thuis” op hetzelfde bedje. Misschien dat het daardoor niet als heel onrustig voelde? Begrijp overigens goed dat er mensen zijn die dit vreselijk lijkt hoor, net zoals een klassieke strandvakantie of all inclusive resort mij dan weer verschrikkelijk lijkt! Ieder z’n ding :) en hopen dat je eigen partner/gezin en jij een beetje van dezelfde soort vakanties houden haha
pi_218338750
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:18 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Volgens mij niet. Geen plek voor? Of staat dat ledikant waar Z in sliep nog steeds tegen de schimmelmuur, en moet hij daar tzt in? Z in het 1,5 stapelbed met de tweeling en J ergens anders?
Louay slaapt nog steeds bij moeders in bed. Ik mag hopen niet meer in dat babynestje 🫠 Van de week filmde ze haar slaapkamer en stond er ineens een stapelbed in dus zodra baby nummer 6 geboren is (...) kan Louay daar in.
pi_218338753
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:23 schreef Louuuu_lou het volgende:

[..]
Ik ben ook opgegroeid met zulke vakanties, en wij vonden het allemaal oprecht leuk. Behalve als we op zondagochtend ook nog naar een lokale kerkdienst moesten, dat leverde wel protest op 🤣 Wij deden dat wel met kamperen ipv huisjes/hotels, dus we sliepen wel elke avond “thuis” op hetzelfde bedje. Misschien dat het daardoor niet als heel onrustig voelde? Begrijp overigens goed dat er mensen zijn die dit vreselijk lijkt hoor, net zoals een klassieke strandvakantie of all inclusive resort mij dan weer verschrikkelijk lijkt! Ieder z’n ding :) en hopen dat je eigen partner/gezin en jij een beetje van dezelfde soort vakanties houden haha
Wij hadden ook van dir culturele vakanties, wel afgewisseld met dagen gewoon op de camping. En wij zullen vast (als pubers) wel eens geprotesteerd hebben, maar ik herinner me voornamelijk dat wij het ook leuk vonden om te doen.
Wij hadden wel ook inspraak, ik weet nog dat ik graag naar de notre dame wilde omdat ik dat 'kende' van de Disney film. En dan gingen we dat ook doen.
pi_218338810
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 12:02 schreef Felinecat het volgende:

[..]
Ik denk vooral aan de foundation vlekken op de baby en de parfumwolk eromheen 🤐
Als het die Meroda is waar ze altijd reclame voor maakt, past die zich vanzelf aan op de huidskleur van baby 🫣😂 (grapje, volgens mij werkt dat niet eens)
pi_218338866
Ik vond het gisteren zo sneu bij hvk, ze waren bij het zomercarnaval en Zayn was helemaal overstuur vanwege het harde geluid. Dat was vorig jaar net zo en toch gaat ze dit jaar weer. Ze had een koptelefoon mee maar die wou hij niet op. Ze wist van vorig jaar hoe en wat dan ga je toch niet nog een keer, de kinderen komen kwa uitjes niks te kort dus een middagje thuis was helemaal niet erg.

Het is net of kan ze thuis geen rust vinden. Familie van mij net zo en een van de kinderen is bij oma gaan wonen omdat ze thuis totaal niet tot rust kon komen. Thuis blijven en thuis spelen vond ik altijd heel belangrijk. (Rust en regelmaat)
pi_218338868
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 13:39 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Als het die Meroda is waar ze altijd reclame voor maakt, past die zich vanzelf aan op de huidskleur van baby 🫣😂 (grapje, volgens mij werkt dat niet eens)
Zag ik Meroda ook voorbijkomen bij Milou of heb ik dat verkeerd? Ben bij haar vooral benieuwd waar haar horloge vandaan komt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')