abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218354841
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
We zien maar 2 minuten (…) per dag uit het leven van Sanneke. En dat is dan net toevallig op de bank hangend, filmend in haar kruis, mompelend net Peppie of het kind op de bank/in de box.

Als ze inderdaad leuke dingen doet, waarom dat dan alleen maar in het moment en met haar geliefden delen? Je kunt dan ook later een filmpje posten (vanaf de bank), wat foto’s of een verhaaltje.
Maar nee.
De meesten zeggen dat we maar een klein deel van hun dag zien. Een paar minuten bankhangen en klagen is ook nog net niet teveel om het nog als irritainment te zien. Nog meer van dat en de views zullen afnemen.
pi_218354859
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:02 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Ik geloof helemaal geen snars van Sanneke. Áls ze iets doet (bv uit eten of boodschappen etc) dan zien we dat gewoon
Ze heeft volgens mij verder niks te delen. Ik kan me bij haar niet eens voorstellen dat ze van de bank komt, laat staan dat ze met haar zoon naar buiten gaat.
pi_218354889
Wat zou Lotte nou bedoelen met deze post
pi_218354913
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind hem ook niet bepaald flatteus
Past mooi bij de pyjama jurk 😂
pi_218354936
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kim doet een sneertje naar curlymom over dat online werken?
Zal Curly hiervoor betaald krijgen? Ik zag dit ook geregeld bij Kelly Beukers voorbij komen. Maar ik zie nergens staan dat het een AD is..
pi_218354940
Zou haar moeder naar verpleegtehuis gaan waardoor huis vrij komt en moeders ook alle zorg krijgt?
Vroeger postte ze best vaak haar moeder. Zie je ook zelden nog.

Ach, gun haar wel positiviteit. Hoop oprecht dat het eens meezit.
pi_218355042
Zou DBM al uitslag hebben van haar zoon? Ze zou vandaag de uitslag krijgen en ik denk dat alles goed was anders was dat allang uitgebreid gedeeld op social media.
pi_218355106
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:11 schreef Lovelii2026 het volgende:
Wat zou Lotte nou bedoelen met deze post
Even gekeken. Dit is toch gewoon wat ze altijd doet? Heel veel woorden in de rondte strooien (liefde, het mag er zijn, jij doet er toe), dan alles blenderen en dat posten.
Ik vind het knap dat haar volgers er iets van kunnen maken. Ik kan er niets mee (en het interesseert mij ook precies niks).
pi_218355232
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:37 schreef Huisopdehoek het volgende:
We zien maar 2 minuten (…) per dag uit het leven van Sanneke. En dat is dan net toevallig op de bank hangend, filmend in haar kruis, mompelend net Peppie of het kind op de bank/in de box.

Als ze inderdaad leuke dingen doet, waarom dat dan alleen maar in het moment en met haar geliefden delen? Je kunt dan ook later een filmpje posten (vanaf de bank), wat foto’s of een verhaaltje.
Maar nee.
Die discussie is al eens geweest hier idd. Dat we maar weinig van Sanneke zien en dat ze elke ochtend wandelt met Mijan (dat vertelde ze aan iemand). Daar geloof ik echt helemaal niks van. Als ze dat deed zou ze het delen.
pi_218355240
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:29 schreef IlseMarije het volgende:
Zou DBM al uitslag hebben van haar zoon? Ze zou vandaag de uitslag krijgen en ik denk dat alles goed was anders was dat allang uitgebreid gedeeld op social media.
Dat denk ik ook. En melden dat het goed is past natuurlijk niet echt in haar straatje, dus daar moet ze een verhaaltje om heen gaan maken.
pi_218355262
Nieuwe story van JvP. Geen MB in beeld.
pi_218355328
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:44 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Dat denk ik ook. En melden dat het goed is past natuurlijk niet echt in haar straatje, dus daar moet ze een verhaaltje om heen gaan maken.
“de bloeduitslag van Flip was goed, maaaarrrrr wel op het nippertje want hij mocht maximaal 300 hebben en hij had 100 dus we moeten het wel goed in de gaten houden 🤓”
pi_218355633
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:50 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
“de bloeduitslag van Flip was goed, maaaarrrrr wel op het nippertje want hij mocht maximaal 300 hebben en hij had 100 dus we moeten het wel goed in de gaten houden 🤓”
Debbie praktijken.
pi_218355667
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:43 schreef Ballerina888 het volgende:

[..]
Die discussie is al eens geweest hier idd. Dat we maar weinig van Sanneke zien en dat ze elke ochtend wandelt met Mijan (dat vertelde ze aan iemand). Daar geloof ik echt helemaal niks van. Als ze dat deed zou ze het delen.
Dat zou ze absoluut delen. Al zou het alleen maar zijn om positieve reacties uit te lokken.
pi_218355729
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:01 schreef mignonne het volgende:

[..]
Bizar he? Maar je wilt ze niet op de koffie hebben hoor die net zo weinig groenten eten. Of nog erger, volwassenen die claimen geen groente te lusten. :')
Mensen die geen sla op hun broodje willen (ik werk in de horeca): ‘Ik ben geen konijn!’

Nee, geen konijn, wel een kleuter als je geen rauwkost durft te eten.
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
pi_218355780
Wat een geklaag bij DBM, ik woon ook in het noorden maar we hebben prachtig weer! Ja zo nu en dan een buitje of in de avond/nacht regen maar kom op zeg ze doet alsof het continu regent en dat is echt niet zo.
pi_218355782
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 19:18 schreef SophiaLoren het volgende:
Zou haar moeder naar verpleegtehuis gaan waardoor huis vrij komt en moeders ook alle zorg krijgt?
Vroeger postte ze best vaak haar moeder. Zie je ook zelden nog.

Ach, gun haar wel positiviteit. Hoop oprecht dat het eens meezit.
Je ziet maar 2 minuten van haar dag hè O-)
En ze moet daar in de buurt wonen, want ze is mantelzorger…
pi_218355802
Ellen en Koen zijn gewoon weer fulltime samen geloof ik. Echt, wat een verwarrende situatie voor dat kind…
pi_218355860
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef IlseMarije het volgende:
Wat een geklaag bij DBM, ik woon ook in het noorden maar we hebben prachtig weer! Ja zo nu en dan een buitje of in de avond/nacht regen maar kom op zeg ze doet alsof het continu regent en dat is echt niet zo.
Wat een zeiksnor. Hier (prov. Groningen) lopen we ook grotendeels in korte broeken en hebben we mooie dagen. Ik vraag me af waar het continu regent.
pi_218355896
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:14 schreef LeSage het volgende:
Ellen en Koen zijn gewoon weer fulltime samen geloof ik. Echt, wat een verwarrende situatie voor dat kind…
Zij hebben echt een toxic relatie
pi_218355948
Ik denk dat ik te simpel ben voor de diepgaande teksten van Lotte.
pi_218356059
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 20:17 schreef Moedervan4kids het volgende:

[..]
Wat een zeiksnor. Hier (prov. Groningen) lopen we ook grotendeels in korte broeken en hebben we mooie dagen. Ik vraag me af waar het continu regent.
Hier in Friesland wel eens een buitje maar heb ook gewoon mijn was kunnen drogen. (Vandaag, gisteren zaterdag)
pi_218356070
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 18:53 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kim doet een sneertje naar curlymom over dat online werken?
Kelly Beukers doet soms zo’n pagina richting een verhaal van Rowena (heeft meegedaan met Love Island). Die denkt ook dat ze wat nieuws heeft uitgevonden…
pi_218356126
Jim die terug komt van vakantie..
En meer oog heeft voor de camera van zijn moeder dan voor zijn vriendin.. zag er erg ongemakkelijk uit voor dat meisje 🫤
pi_218356136
Deviervankim op RealityFBI, komkommertijd is aan 😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')