abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218352353
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:41 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Hoezo heeft Annemarie een week nodig om in te pakken voor de vakantie?
Wanneer vertrekken ze dan?
Ik neem aan dat ze niet al die zooi de hele week op de tafel laten liggen en vermoed dat ze ergens halverwege de week gaan rijden?
pi_218352363
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:47 schreef Harper het volgende:

[..]
Wanneer vertrekken ze dan?
Ik neem aan dat ze niet al die zooi de hele week op de tafel laten liggen en vermoed dat ze ergens halverwege de week gaan rijden?
Morgennacht, zei/schreef ze net.

Zou die mega-powerbank voldoende opgeladen zijn?
pi_218352370
De uitdaging van AM is om op vakantie haar darmen tevreden houden.

Tot zover haar super-muesli…
pi_218352486
Bij AM geen reservesleutel van de auto? Vreemde zaak.
pi_218352567
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:04 schreef Rimboequeen het volgende:
Bij AM geen reservesleutel van de auto? Vreemde zaak.
Van de andere kant: waarom zou je je auto nu al gaan inpakken als je morgennacht pas vertrekt?
Het kan alleen maar gejat worden.
pi_218352750
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:50 schreef Huisopdehoek het volgende:
De uitdaging van AM is om op vakantie haar darmen tevreden houden.

Tot zover haar super-muesli…
Er is vast geen ruimte meer in de , lelijke, gele dhl hihaho auto.
pi_218352807
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:34 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Er is vast geen ruimte meer in de , lelijke, gele dhl hihaho auto.
… die iedere dag op de oprit staat en die ze vaak pakt.
hopende dat ze herkend wordt door volgers en dat die haar berichtjes gaan sturen?
pi_218353021
quote:
0s.gif Op zondag 27 juli 2025 19:30 schreef lila01 het volgende:

[..]
Ze noemt zich de tante van het kindje (moeder is een vriendin). Ik vraag me dan af hoe de echte familie van het baby'tje tegen dat gedrag van mb aankijkt. Kindje heeft waarschijnlijk ook echte tantes en ooms en opa' s en oma's, maar mb gaat ermee pronken op haar insta alsof het bij haar hoort.
Onder Indo's oa is dit wel heel normaal. Iedereen van de generatie van je ouders is je oom of tante, iedereen van de generatie van je oma is opa of oma en iedereen van je eigen generatie is al snel neef of nicht :D
Ik hou er wel van.

Het showen van andermans kind vind ik dan wel weer gek.
:)
pi_218353061
Die roze broek van Sanneke valt toch niet ‘lekker lang’ maar is gewoon te lang? Hij sleept over de vloer en door de wijde pijpen trap je er makkelijk op en ga je op je plaat.
pi_218353065
En lekker, dat lawaaiding wat B heeft gekocht. Autonoom herrie maken. Sorry Judith!
pi_218353130
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 14:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Van de andere kant: waarom zou je je auto nu al gaan inpakken als je morgennacht pas vertrekt?
Het kan alleen maar gejat worden.
Omdat dat gestempeld staat!
pi_218353169
quote:
1s.gif Op zondag 27 juli 2025 16:16 schreef Donna het volgende:

[..]
Ik werd oranje. (8>
Wel egaal oranje. Dat dan weer wel.
Het kleurt ook niet echt mee met de huid, dit kan niet. Het oxideert door zuurstof, vocht en/of reageert met de PHwaarde van je huid. In sommige van dit soort foundations of bb/cc creams zitten pigmentballetjes die "knappen" als je het smeert. Maar echt zich aanpassen aan je huidskleur doet het niet,het is meer een kwestie van geluk hebben als je de goeie kleur dus hebt 🤓
pi_218353220
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
Die roze broek van Sanneke valt toch niet ‘lekker lang’ maar is gewoon te lang? Hij sleept over de vloer en door de wijde pijpen trap je er makkelijk op en ga je op je plaat.
Ik denk dat ze bedoelt voor lange mensen?
pi_218353253
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Nu ook weer: een filmpje met de tweeling en J en dan ‘we hebben op dit moment een aantal personen mee die puberen op professioneel niveau’
Exact, en zij beslist wat er online komt, haar kinderen beslissen niks. Hypocriet ten top! Zij plaatst heel veel dingen die ze beter binnen gezin hadden kunnen houden.
pi_218353392
Haha Sanneke, sure.
Jouw content is Peppie die aan je schone onderbroeken snuffelt en jezelf filmen vanaf de bank/bed.

Wat mensen zouden willen zien? Dat je bijvoorbeeld gewoon lekker buiten bent met je zoontje. Je woont niet in een flat ofzo, je kan daar prima naar buiten en je hebt vast een tuintje. Waarom juist met dit weer daar niet lekker samen zitten? Niet te warm voor zo'n kleintje maar ook niet te koud. Lekker met hem wandelen.
Dát is leuker om te zien.

Oh ja, en nooit andere mensen zogenaamd veroordelen maar toch dit soort stories posten. 😅

En oh oh, je zou maar niet naar een hotel kunnen gaan omdat ze geen gratis roomservice voor je hebben. Wat een drama. Je zou ook je geld aan de kant kunnen zetten zodat je al je straks een nieuw huisje hebt dat je daar je dingen voor kunt kopen.
en je bakfiets
pi_218353439
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 13:05 schreef lila01 het volgende:

[..]
Komt over als een gescheiden gezin met co- ouderschap. Nu weer MB alleen met de jongens op stap. MB taalt niet meer naar de kinderen van JvP.
Laatste tijd nog foto' s van knuffel/ zoen met MB JvP en Koen gezien?
MB hangt alleen nog maar klef om andere BFF's heen.

Geen Mallorca, geen vrienden over de vloer op de boerderie... ik denk niet eens dat MB nog veel tijd met de anderen doorbrengt. Zou me niet verwonderen als ze ook ergens anders slaapt.

Hoe lang willen ze de schijn nog ophouden?
Er is iets gebeurd, zoveel is wel duidelijk.
De hele vibe is totaal anders. Ik vond haar tekst bij de foto's met de dochter van haar bff ook een beetje desperate over komen. Alsof ze door een hele moeilijke periode gaat en die baby één van de weinige dingen is waar ze nog wat blijdschap uithaalt.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_218353459
quote:
1s.gif Op maandag 28 juli 2025 15:53 schreef Beertjeteddy het volgende:
Haha Sanneke, sure.
Jouw content is Peppie die aan je schone onderbroeken snuffelt en jezelf filmen vanaf de bank/bed.

Wat mensen zouden willen zien? Dat je bijvoorbeeld gewoon lekker buiten bent met je zoontje. Je woont niet in een flat ofzo, je kan daar prima naar buiten en je hebt vast een tuintje. Waarom juist met dit weer daar niet lekker samen zitten? Niet te warm voor zo'n kleintje maar ook niet te koud. Lekker met hem wandelen.
Dát is leuker om te zien.

Oh ja, en nooit andere mensen zogenaamd veroordelen maar toch dit soort stories posten. 😅

En oh oh, je zou maar niet naar een hotel kunnen gaan omdat ze geen gratis roomservice voor je hebben. Wat een drama. Je zou ook je geld aan de kant kunnen zetten zodat je al je straks een nieuw huisje hebt dat je daar je dingen voor kunt kopen.
en je bakfiets
Bij de meeste hotels mag je echt wel op je kamer eten, ook een pizza ofzo, ja misschien brengen ze het niet tot aan je hotelkamerdeur maar je kan inderdaad ook overal een probleem van maken.
pi_218353485
quote:
Vind hem ook niet bepaald flatteus
pi_218353495
quote:
En lekker, dat lawaaiding wat B heeft gekocht. Autonoom herrie maken. Sorry Judith!
Hij is natuurlijk enorm muzikaal 🤔
pi_218353506
Over welke flu flu heeft sanneke het ? Die haar kind op de kamer laat en gaat dineren in het restaurant ?
pi_218353549
Mamalotje heeft het schrijven van hele lappen tekst en niks zeggen echt tot een kunst verheven 😂 en dan zeggen mensen dat ze zó goed schrijft 😅
pi_218353552
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:11 schreef Sstt1993 het volgende:

[..]
Hij is natuurlijk enorm muzikaal 🤔
Inschrijven op het conservatorium! Ohnee das ook een school. Dan maar gelijk in het concertgebouworkest.
pi_218353749
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:22 schreef meesterinbreekster het volgende:
Mamalotje heeft het schrijven van hele lappen tekst en niks zeggen echt tot een kunst verheven 😂 en dan zeggen mensen dat ze zó goed schrijft 😅
Ik snap er echt geen hol van, van wat ze nou wil zeggen :?
pi_218353758
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:12 schreef Vgrunsven13 het volgende:
Over welke flu flu heeft sanneke het ? Die haar kind op de kamer laat en gaat dineren in het restaurant ?
Geen idee, maar nathalievdlet deed her onlangs ook. Kind thuis in bed met babyfoon en zij buiten de deur eten
pi_218353917
quote:
0s.gif Op maandag 28 juli 2025 16:10 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Vind hem ook niet bepaald flatteus
Ik vind dat soort broeken nooit flatteus. En die jurken die ze heeft gekregen zaten ook echt niet mooi.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')