Toen zat iedereen aan de paddo's en lsd, daar word je niet agressief van.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 13:11 schreef tong80 het volgende:
Tijdens de populaire en drukbezochte Gentse Feesten in de Belgische stad Gent zijn vrijdagavond op verschillende plaatsen vechtpartijen ontstaan. De politie moest bij in totaal zeventien incidenten ingrijpen. Bij een of meerdere vechtpartijen was een groep Nederlanders betrokken. Een man werd door een Nederlander bewusteloos geslagen.
[ afbeelding ]
Er waren vrijdag vele duizenden mensen aanwezig op de Gentse Feesten, een van de grootste en bekendste cultuur- en volksfeesten van Europa. In de buurt van de Korenmarkt verliep de avond chaotisch.
Al vroeg op de avond was daar een vechtpartij en werden twee mannen opgepakt. Na middernacht liepen verschillende opstootjes zwaar uit de hand. Het ging in totaal om zeventien vechtpartijen, bevestigt een woordvoerder van de Gentse politie.
Belager trekt bewusteloos slachtoffer aan zijn neus
Omstreeks 02.30 uur ontstond er op de Korenmarkt een grote vechtpartij. Op beelden is te zien hoe een groep Nederlanders met andere bezoekers op de vuist gaat. De aanwezigheid van de politie maakt duidelijk geen indruk, want ze blijven agressief. Een van de verdachten deelt plots twee rake vuistslagen uit, waarop een slachtoffer neervalt en roerloos blijft liggen. Hij blijkt bewusteloos.
Een van de belagers gaat nog even naar het slachtoffer en trekt aan zijn neus. Hierop ontfermt een agent zich over het slachtoffer, waarna de drie verdachten wegrennen over de Sint-Michielsbrug. Hoeveel mensen er in totaal zijn aangehouden, is niet bekend.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-knock-out~a05f062c/
Is het opa spreekt, of is dit veel vaker tegenwoordig? Ik was een echte feest/festivalganger. Maar kan me amper vechtpartijen of ruzies herinneren."Filmpje" in de link.
Stond toch regelmatig politie buiten bij de lokale discotheek waar ik vroeger kwam hoor. Een ruzietje tussen twee haantjes om een verkeerde blik of een versierpoging bij de vriendin van de ander kan zo'n portier nog wel aan, maar als twee groepen van een man of 20 met elkaar op de vuist gingen hadden die ook niet veel meer in te brengen.quote:Op zondag 27 juli 2025 00:33 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Precies dit. In de lokale discotheek was het elke week wel raak, maar het verschil met toen is dat er geen politie bij werd gehaald. De uitsmijters wisten wel raad met ruziezoekers. Vandaag de dag wordt alles gefilmd en moet de portier gecertificeerd zijn om amokmakers met fluwelen handschoenen aan te pakken.
Ik vond XTC veel te lekker in de jaren 80. Toen werd ik maar alcoholist.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Toen zat iedereen aan de paddo's en lsd, daar word je niet agressief van.
Bedoel je die fantasten die een goedwerkende multiculturele samenleving mogelijk en wenselijk achtten?quote:Op zondag 27 juli 2025 14:04 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Achja. Onze Pim. Duurde nog lang voor die fantast het topic in wordt gefietst.
Dat laatste is natuurlijk vrij subjectief, maar ik bedoel vooral die schaamteloze leugenaar in je filmpje. Met z’n capabele kamerledenquote:Op zondag 27 juli 2025 14:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Bedoel je die fantasten die een goedwerkende multiculturele samenleving mogelijk en wenselijk achtten?
Migranten die aan matpartijen op volksfeesten meedoen zijn juist uitstekend aangepast aan de lokale tradities.quote:Op zondag 27 juli 2025 14:31 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Bedoel je die fantasten die een goedwerkende multiculturele samenleving mogelijk en wenselijk achtten?
Jonger dan jijquote:Op zondag 27 juli 2025 00:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen idee hoe oud je bent. Maar ik maakte dat niet wekelijks mee. Of het gebeurde niet of gesust. Of ik dacht die kutboer die me een half wijf vindt omdat ik met de boerinnen vree is het bloed op mijn knokkels niet waard.
20 man was op het randje. Zeker als het buiten gebeurde hielden ze zich afzijdig en lieten ze elkaar de hersens inslaan zolang er maar geen onschuldige omstanders bij betrokken werden. Als het binnen gebeurde wisten de 6 à 8 anabolen al dan niet met hulp van ander personeel en/of trouwe klanten de boel eruit te trappen.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:51 schreef Monolith het volgende:
[..]
Stond toch regelmatig politie buiten bij de lokale discotheek waar ik vroeger kwam hoor. Een ruzietje tussen twee haantjes om een verkeerde blik of een versierpoging bij de vriendin van de ander kan zo'n portier nog wel aan, maar als twee groepen van een man of 20 met elkaar op de vuist gingen hadden die ook niet veel meer in te brengen.
XTC was ook een verademing, al die figuren waar je normaal met een grote boog omheen zou lopen ineens superaardig, en die namen dat gevoel ook mee naar avonden zonder XTC.quote:Op zondag 27 juli 2025 11:33 schreef DjVero het volgende:
[..]
Toen zat iedereen aan de paddo's en lsd, daar word je niet agressief van.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |