SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
CAK en snel antwoorden. Dat gebeurt alleen als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende: [..] Ja, heb ik inderdaad. Dus ik heb vorige week een formulier naar het CAK gestuurd. Ik hoop zo dat ik het op tijd terug krijg, want ik moet daarna nog een stempel halen bij de rechtbank.
Heb je geen thigh gap meer?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een van de vele![]()
As we speak is de grootste dat de binnenkant van mijn benen elkaar raken bij het lopen.
Dat vind ik toch zo'n rot gevoel
las het al:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:54 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, die moet ook nog.. om het document te legaliseren. Heb al contact opgenomen met de ambassade en het consulaat. Die beamen het. Toen heb ik nog gevraagd of ik auto mocht rijden in Albanië met die medicijnen maar daar krijg ik geen antwoord op.
Nou leukquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:55 schreef aeque het volgende:
[..]
CAK en snel antwoorden. Dat gebeurt alleen als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Heb het al op de post gedaan.. ik had eerst gebeld of het haalbaar was in de vakantie periode. Die vrouw verzekerde me dat ik tijd zat had.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:56 schreef mschol het volgende:
[..]
las het al:
https://app.hetcak.nl/reg(...)s-verklaringen/intro
je kan ook bij ze langs voor die verklaring, als je enigsinds in de buurt woont was dat misschien sneller?
Hoe gaat het eigenlijk met je benen nu je veel loopt op de loopband?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een van de vele![]()
As we speak is de grootste dat de binnenkant van mijn benen elkaar raken bij het lopen.
hopen dan maarquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:57 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Heb het al op de post gedaan.. ik had eerst gebeld of het haalbaar was in de vakantie periode. Die vrouw verzekerde me dat ik tijd zat had.
ja gaat goed. Verbazingwekkend wel. Mijn linker been begint wel weer dikker te worden nu ik in die incline doe dus kan dat dat misschien toch te veel is. Maar verder gaat het goedquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Hoe gaat het eigenlijk met je benen nu je veel loopt op de loopband?
Jaren terug kreeg ik van CAK deel van het eigen risico vergoed, maar dankzij de vvd is dat naar de gemeentes gegaan. Dus heb ik er geen recht op.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:55 schreef aeque het volgende:
[..]
CAK en snel antwoorden. Dat gebeurt alleen als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen.
Anders haal ik een nieuwe verklaring bij de HA en dan ga ik wel naar Den Haag rijden….quote:
Wie heeft dat nog wel tegenwoordig als volwassenequote:
Wat ga je allemaal doen in Albaantje?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:01 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Anders haal ik een nieuwe verklaring bij de HA en dan ga ik wel naar Den Haag rijden….
Als ik een week van te voren nog niks heb gehoord
Dat is mooi. Is er nou ooit vastgesteld wat het is? Toch een soort blessure van het Tafeltje Vol werk?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja gaat goed. Verbazingwekkend wel. Mijn linker been begint wel weer dikker te worden nu ik in die incline doe dus kan dat dat misschien toch te veel is. Maar verder gaat het goed
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:02 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Wie heeft dat nog wel tegenwoordig als volwassene
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank voor deze mededeling.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:01 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Jaren terug kreeg ik van CAK deel van het eigen risico vergoed, maar dankzij de vvd is dat naar de gemeentes gegaan. Dus heb ik er geen recht op.
Niet officieel maar gedacht wordt dat de klepjes in de aderen niet meer voldoende werken wat voor mijn leeftijd wat jong is. En een neuroloog zei dat het soms voorkomt dat mensen klachten krijgen die niet te verklaren zijn. Als het door horeca was gekomen had het nu wel voorbij moeten zijn denk ikquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:05 schreef Recce het volgende:
[..]
Dat is mooi. Is er nou ooit vastgesteld wat het is? Toch een soort blessure van het Tafeltje Vol werk?
Hmm, irritant dat je het niet weet, maar goed, het lijkt niet erger te worden toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:07 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Niet officieel maar gedacht wordt dat de klepjes in de aderen niet meer voldoende werken wat voor mijn leeftijd wat jong is. En een neuroloog zei dat het soms voorkomt dat mensen klachten krijgen die niet te verklaren zijn. Als het door horeca was gekomen had het nu wel voorbij moeten zijn denk ik
Goed informeren dan voor je iets meeneemt? ben je al mee bezig zag ik wat posten later.quote:
Meer met je benen wijd lopen dan.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja een van de vele![]()
Weet ik nog nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ga je allemaal doen in Albaantje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |