Goed, druk. Heel veel gewerkt de laatste weken. Waardoor ik amper tijd had voor FOK!quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het is nog vroeg![]()
Hoe is het met jou?
Waar vlieg je heen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed, druk. Heel veel gewerkt de laatste weken. Waardoor ik amper tijd had voor FOK!
Chaos is het. Maar maakt niet uit.. nog een weekje en dan heb ik lekker vakantie. Dan weer een week werken en daarna ga ik vliegen
Drukke baan dus. Waar ga je heen vliegen?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:43 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Goed, druk. Heel veel gewerkt de laatste weken. Waardoor ik amper tijd had voor FOK!
Chaos is het. Maar maakt niet uit.. nog een weekje en dan heb ik lekker vakantie. Dan weer een week werken en daarna ga ik vliegen
nice, have funquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Harderwijk. Bootje varen visje eten
ik heb net gedouched, even nog pakketjes halen, paar boodschapjes en dan mn nieuwe fiets halenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:41 schreef Karzai het volgende:
Laten we positief blijven, lekker weer vandaag om te wandelen, fietsen of zwemmen, iets te gaan drinken op een terrasje en te bbq'en
Zeker! Nu even wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Drukke baan dus. Waar ga je heen vliegen?
*gooi @Vino_Tinto van een klifquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga gewoon het risico maar niet nemenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of gewoon de korte aantrekken. Je gaat toch niet naar de kerk?
O een stimulans om af te vallen?quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga gewoon het risico maar niet nemenPa woont in Veenendaal dus die is al een beetje voorgekookt op dat gebied. Ben ook al eens in korte broek verschenen op zijn verjaardag. Was misschien wel op een zondag, weet ik niet meer. Maar hij is 9 augustus jarig dus hoog zomer. En ik was in korte broek gaan lopen vanaf het station naar hun huis (2 km).
Kreeg ik wel opmerkingen over van pa en ma. Dat er rekening gehouden diende te worden met de gevoeligheden van de dorpelingen en dat ik dat niet nog een keer moest flikken.
Weet je ook aan welke kant die staan
Een klein beetje. Maar m’n grootste zorg is vliegen met medicijnen…quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ooeeh tof zeg
Heb je inlichtingen ingewonnen bij @:liesje1979?
Leuk.. 10 dagen?quote:
Nee een klein weekje. Anders kon het niet.quote:
medicijnenpaspoort mee en gaan?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een klein beetje. Maar m’n grootste zorg is vliegen met medicijnen…
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
*gooi @:vino_tinto van een klifSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Met een medicijnpaspoort moet dat kunnen toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Een klein beetje. Maar m’n grootste zorg is vliegen met medicijnen…
Ja, heb ik inderdaad. Dus ik heb vorige week een formulier naar het CAK gestuurd. Ik hoop zo dat ik het op tijd terug krijg, want ik moet daarna nog een stempel halen bij de rechtbank.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:50 schreef mschol het volgende:
[..]
medicijnenpaspoort mee en gaan?
of heb je medicatie die onder de opiumwet valt?
Lijst 1 opiumwetquote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Met een medicijnpaspoort moet dat kunnen toch?
een stempel bij de rechtbank?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, heb ik inderdaad. Dus ik heb vorige week een formulier naar het CAK gestuurd. Ik hoop zo dat ik het op tijd terug krijg, want ik moet daarna nog een stempel halen bij de rechtbank.
ja een van de velequote:
Mja, tikje panisch allemaal. Denk dat de dorpingen zelf niet bidden voor jouw blote benen.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ga gewoon het risico maar niet nemenPa woont in Veenendaal dus die is al een beetje voorgekookt op dat gebied. Ben ook al eens in korte broek verschenen op zijn verjaardag. Was misschien wel op een zondag, weet ik niet meer. Maar hij is 9 augustus jarig dus hoog zomer. En ik was in korte broek gaan lopen vanaf het station naar hun huis (2 km).
Kreeg ik wel opmerkingen over van pa en ma. Dat er rekening gehouden diende te worden met de gevoeligheden van de dorpelingen en dat ik dat niet nog een keer moest flikken.
Weet je ook aan welke kant die staan
O jeetje, wat een gedoequote:Op zaterdag 26 juli 2025 08:51 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, heb ik inderdaad. Dus ik heb vorige week een formulier naar het CAK gestuurd. Ik hoop zo dat ik het op tijd terug krijg, want ik moet daarna nog een stempel halen bij de rechtbank.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |