quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Halve dag etentje voorbereid voor vrienden, plus hele lijst aan cocktails waar ze zometeen eerst uit kunnen kiezenHopelijk smaakt het ook allemaal een beetje
quote:
Ik heb echt de verkeerde vriendenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:20 schreef kwiwi het volgende:
Halve dag etentje voorbereid voor vrienden, plus hele lijst aan cocktails waar ze zometeen eerst uit kunnen kiezenHopelijk smaakt het ook allemaal een beetje
Voor mij klinkt het meer als een straf.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb mezelf verwend en een doosje after eight gekocht
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:
@CherryLips wij hebben schijnbaar geen smaak.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt twee soorten mensen in het leven: after eight fans en zij zonder smaak
dat zie ik dan wel weer, tis niet dat ik de deur helemaal dicht houdquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:17 schreef Ama het volgende:
[..]
En wat als je wel keer iemand tegenkomt met wie het klikt?
ik niet, iig niet zoveel als 'normale' mensenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
mja iedereen zoekt liefde en wat lichamelijk contact
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Wijze woordenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Je hebt twee soorten mensen in het leven: after eight fans en zij zonder smaak
Daar zal je niet de enige in zijn hoor.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:49 schreef mschol het volgende:
[..]
dat zie ik dan wel weer, tis niet dat ik de deur helemaal dicht houd
[..]
ik niet, iig niet zoveel als 'normale' mensen
De enige juiste conclusie.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:49 schreef Ama het volgende:
[..]
@:cherrylips wij hebben schijnbaar geen smaak.
oh nee, absoluut maar ik ben ook zeker niet een gemiddelde man op dat gebied om het zo maar te zeggenquote:
gelukkig maar, dan kan ik gewoon gek zijnquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Ja ik kan er ook niks aan doen dat wij wel normaal zijn.
Haha, jullie zijn normaalquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
*proest*quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Doe normiquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
Daar ging m'n drinkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:53 schreef Ama het volgende:
eergisteren oa pindarotsjes gekocht... xxl zak.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Een maand? Knap, zoveel zelfbeheersing.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:17 schreef Nizno het volgende:
[..]
eergisteren oa pindarotsjes gekocht... xxl zak.
die is binnen een maand wel op
zak dicht laten tot 20 aug, dan is hij pas 21 aug opquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een maand? Knap, zoveel zelfbeheersing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |