Maar dat kan overal gebeuren tochquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:14 schreef Karzai het volgende:
Gevaarlijk land Albanië, laatst nog een meisj3 overleden daar die tientallen meter naar beneden was gekukeld
Is ook zo, de Amsterdamse binnenstad is een stuk gevaarlijkerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar dat kan overal gebeuren toch
Morguh skatquote:
Gewoon iets ter afleiding zoeken, een gifje van een rode panda of een bord sushiquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ontevreden dat ik je niet dik noem?
het is ook nooit goed he? vrouwen
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets ter afleiding zoeken, een gifje van een rode panda of een bord sushi
Ja ben niet echt veeleisendquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets ter afleiding zoeken, een gifje van een rode panda of een bord sushi
Komt door al die airco’squote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Wie van jullie heeft er een luchtontvochtiger? Volgens mij is die ene die verantwoordelijk is voor de buitenlucht momenteel kapot.
Dotjequote:
Gewoon lekker blijven plakkenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:08 schreef Nattekat het volgende:
Wie van jullie heeft er een luchtontvochtiger? Volgens mij is die ene die verantwoordelijk is voor de buitenlucht momenteel kapot.
Hobbel hobbel hobbel.quote:
#teamaircoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |