Nee het gaat nu erg goed.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:09 schreef Recce het volgende:
[..]
Hmm, irritant dat je het niet weet, maar goed, het lijkt niet erger te worden toch?
ja liever paar kilo er afquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Goed informeren dan voor je iets meeneemt? ben je al mee bezig zag ik wat posten later.
Hopelijk zijn ze op tijd
[..]
Meer met je benen wijd lopen dan.
Maar ik snap dat je daar van af wilt.
Klinkt allemaal goedquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:09 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Weet ik nog niet![]()
Eten, zwemmen, rondkijken, beetje rondrijden
Het jagen of het nijlpaard zijn ?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:10 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/318612/(...)erklede-collega.html
@:bitterbal baantje voor jou?
Maar dat kan overal gebeuren tochquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:14 schreef Karzai het volgende:
Gevaarlijk land Albanië, laatst nog een meisj3 overleden daar die tientallen meter naar beneden was gekukeld
Is ook zo, de Amsterdamse binnenstad is een stuk gevaarlijkerquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:24 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Maar dat kan overal gebeuren toch
Morguh skatquote:
Gewoon iets ter afleiding zoeken, een gifje van een rode panda of een bord sushiquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:37 schreef mschol het volgende:
[..]
ontevreden dat ik je niet dik noem?
het is ook nooit goed he? vrouwen
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets ter afleiding zoeken, een gifje van een rode panda of een bord sushi
Ja ben niet echt veeleisendquote:Op zaterdag 26 juli 2025 09:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon iets ter afleiding zoeken, een gifje van een rode panda of een bord sushi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |