Ik heb hier het monsterboek van Harry Potter Lego voor me liggen. Ik wil die wel gaan bouwen. Maar ik ga ook vrij binnenkort echt verhuizen (ik zit nu in een tussenoplossing)...quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:42 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Harry Potter
Ik wil hogwarts hebben van lego, wel die duurdere
Heb je de nachthemd van de aldi ookquote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Ja die is wel erg vet maar daar heb ik geen ruimte voor. Ik heb wel Hedwig in LEGO vorm met die boeken enz erbij en verder nog 4 setjes van Harry Potter. Maar er komt wel meer.
Neequote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:54 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Heb je de nachthemd van de aldi ookmet zakken
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever geen smaak dan chocola met munt.
Hebbenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kijk ik heb hem
[ afbeelding ]
Misschien liggen ze er nog
Ik wil die broekquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:09 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Kijk ik heb hem
[ afbeelding ]
Misschien liggen ze er nog
flikker je airco uit het raamquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Water dat uit de douchekop komt met vaart
Ga morgen kijken bij mijn aldi hier.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Liever geen smaak dan chocola met munt.
Ja maar ik heb hem dinsdag gekochtquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:28 schreef Nizno het volgende:
Afgelopen aanbieding bij ALDI
Deze aanbieding was geldig van 18 juli 2025 tot 20 juli 2025.
De aanbieding geldt voor het product Harry Potter pyjama uit de categorie Pyjama's. Helaas is deze aanbieding afgelopen, bekijk andere aanbiedingen van Harry Potter.
volwassen maten S tm L
ik zeg ook niet dat ze er niet meer zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:39 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja maar ik heb hem dinsdag gekocht
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
kost veel geld en zo', mobiele airco zet geen zoden aan de dijk
ik ben nog niet onder de indrukquote:Op zaterdag 26 juli 2025 18:43 schreef Nattekat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Doet het prima. En ik snap het verband met de douchekop niet helemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |