Bij een film vind ik een trailer wel handig, want ik zie aan de trailer als of ik hem ga kijken of niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 00:10 schreef Rugdopey het volgende:
tegenwoordig heb je het overal bij. dan kijk je een filmpje en zie je eerst hoogtepunten van de aflevering en als het dan aan bod komt is het niet grappig meer, want je hebt het al gezien. of bij een podcast dat ze in het begin alle interessante stukjes laten horen en dan is de rest van de podcast ruk en de interessante stukjes heb je al gehoord. ik snap niet waarom iedereen dit doet, net alsof we niet gewoon kijken of luisteren zonder die voorstukjes. zelfs bij filmtrailers zie ik het weleens!!1
Wat Rugdopey bedoelt is dat, zelfs bij een trailer, éérst de hoogtepunten uit die trailer worden getoond en dáárna pas de trailer zelf.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 10:54 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Bij een film vind ik een trailer wel handig, want ik zie aan de trailer als of ik hem ga kijken of niet.
Albertoquote:Op zaterdag 26 juli 2025 03:52 schreef Hyaenidae het volgende:
Herkenbaar ja, bij ALberto Stegeman doen ze dit altijd. Bij ieder reclameblok wordt het hoogtepunt 3x herhaald onder het mom van "straks in Undercover in Nederland..." en als het dan eindelijk aan bod komt na 5 reclameblokken dan zie je diezelfde scene en dat was het dan ook. Gewoon die scene waar je al anderhalf uur op zat te wachten, die je inmiddels kunt dromen en ook niks meer dan dat....
WTF man, wat is dit. Ik wist dit nietquote:Op zaterdag 26 juli 2025 15:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Alberto
Kan zich beter gaan richten op zijn pokercarrière overigens, daar stampt-ie aardig door.
Er bestaan remakes van TikTak, en dat lijkt me voor babies een stuk gezonder. Het idee dat ze enorm aanslaan heb ik helaas niet.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 11:26 schreef SuperNeger het volgende:
Komt door jonge generatie en smartphones en tiktok en zo, zodra iets langer dan 5 seconde hebben ze geen aandacht meer. Of wat dacht je van die coco melon shit waar zelfs babies elke 3,5seconde nieuwe flitsende beelden te zien krijgen? Als je dacht dat ADHD nu erg was dan ga je de komende 10-20 jaar nog wat meemaken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |