Sterker nog: er is nog niet eens een datum geprikt waarop men met de opnames gaat beginnen.quote:Op zondag 28 december 2025 18:55 schreef Momo het volgende:
Ik zag het eerder nog staan voor 2026 op IMDB en dacht mooi misschien een keer binnen een jaar een volgend seizoen van een grotere serie...
quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:00 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik ken niemand die hier met plezier naar kijkt.
quote:Op zondag 28 december 2025 19:17 schreef GGMM het volgende:
Wat een onzin ook. Er is helemaal geen CGI nodig, niks en ze wisten allang dat ze seizoen 2 mochten maken.
Dit is bijzonder slecht geregeld. Ik koop ook voorlopig niks meer van Apple.
Het is wat te veel gehyped. Ik ben gestopt bij aflevering 4 ofzo.quote:Op dinsdag 6 januari 2026 20:00 schreef Hugo_Treger het volgende:
Ik ken niemand die hier met plezier naar kijkt.
https://www.reddit.com/r/PluribusSucks/quote:Op zaterdag 13 december 2025 14:52 schreef Rnie het volgende:
Ik zat door de subreddit van Pluribus te scrollen, mijn hemel, wat een pretentieus zooitje bij elkaar zeg.![]()
![]()
Ik kijk elke aflevering met een glimlach omdat ik Vince z'n stijl heel erg waardeer (qua filmstijl en manier van vertellen). En ik vind het verhaal oprecht interessant. Lekker science fiction tintje waar een normaal persoon midden in wordt gegooid. Ik geniet er vanquote:Op woensdag 7 januari 2026 18:32 schreef Hugo_Treger het volgende:
[..]
Ga je mijn bewering weerleggen, of blijft het bij zwaaien?
Ik denk dat we dat na talloze berichtjes nu echt allemaal wel weten.quote:Op woensdag 7 januari 2026 11:56 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het is wat te veel gehyped. Ik ben gestopt bij aflevering 4 ofzo.
Je verliest ook wat momentum zo lijkt me. Ik tenminste kijk echt niet meer uit naar HotD of het vervolg op The last of us. Dat was wel anders bij Succession om eens wat te noemen, en dat kwam niet alleen door het kwaliteitsverschil.quote:Op zondag 28 december 2025 14:19 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pluribus season 2 isn’t happening for a while, says Vince Gilligan: 'We’re working on it'
Vervelende trend tegenwoordig.
Geheel in lijn met het traaaaage karakter van de serie. De fans zouden hier juist blij mee moeten zijn.quote:Op woensdag 7 januari 2026 10:46 schreef junkiesietze het volgende:
zo tering lang wachten op s02fucking bullshit
Jeetje, wat een zenuwen.quote:Op donderdag 8 januari 2026 22:49 schreef jcdragon het volgende:
Rhea Seehorn WINS Best Actress in a Drama Series for "Pluribus"
Bekijk deze YouTube-video
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |