Die van zijn fobo?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie een foto van zichzelf stuurt. Als het die zwartwit foto is dan is het wel een foto van 15 jaar geleden.
Bestaat dat nog?quote:
Ja, die dus. Mooie man toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat bestaat. Het is een zwart wit foto.
En ik ben te vertrouwen zei ik eerder dus het moet wel waar zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar je zegt net dat die foto 15 jaar oud is
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben te vertrouwen zei ik eerder dus het moet wel waar zijn.
Mijn baard is heul erg grijsquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?
Zo ongeveer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writingquote:
Ho ho kort is goed. ;9quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writing
*zet interviewer stem op:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writing
Dingen. Ik doe dingen. En dutjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*zet interviewer stem op:
Maar Barb, wat doe je dan wel?
"I fix stuff and I know things" is eigenlijk het enige goede antwoord.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dingen. Ik doe dingen. En dutjes.
[ afbeelding ]
En dutjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
"I fix stuff and I know things" is eigenlijk het enige goede antwoord.
Overdag dutjes?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dingen. Ik doe dingen. En dutjes.
[ afbeelding ]
quote:
Overdag dutjes is voor oude mensenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Anders is het gewoon 'slapen'
En voor mensen met kinderenquote:Op zaterdag 26 juli 2025 22:08 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Overdag dutjes is voor oude mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |