Da's geen vino tinto.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb een heerlijke koude Albariņo.
Een mooie frisse ziltige smaak.
Proost, geniet ervan.quote:
Maar wel n goedequote:Op zaterdag 26 juli 2025 12:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Barb is zelf overigens ook een snobistische snack.
Dat zeg ik toch?quote:
Hier ook alquote:Op zaterdag 26 juli 2025 16:21 schreef Vino_Tinto het volgende:
Ik heb een heerlijke koude Albariņo.
Een mooie frisse ziltige smaak.
Neem maar gewoon van ons aan. Wij zijn te vertrouwen.quote:
quote:Op zaterdag 26 juli 2025 17:46 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Neem maar gewoon van ons aan. Wij zijn te vertrouwen.
Wacht maar tot ie een foto van zichzelf stuurt. Als het die zwartwit foto is dan is het wel een foto van 15 jaar geleden.quote:
Die van zijn fobo?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:42 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie een foto van zichzelf stuurt. Als het die zwartwit foto is dan is het wel een foto van 15 jaar geleden.
Bestaat dat nog?quote:
Ja, die dus. Mooie man toch?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 19:52 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja dat bestaat. Het is een zwart wit foto.
En ik ben te vertrouwen zei ik eerder dus het moet wel waar zijn.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:16 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Ja zeker. Maar je zegt net dat die foto 15 jaar oud is
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En ik ben te vertrouwen zei ik eerder dus het moet wel waar zijn.
Mijn baard is heul erg grijsquote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?
Zo ongeveer.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 20:38 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Dus nu ziet hij eruit als George clooney?
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writingquote:
Ho ho kort is goed. ;9quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writing
*zet interviewer stem op:quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kort. Ben geen viking of Swedish sugar boy met een knotje, baard en e-step die iets doet met content writing
Dingen. Ik doe dingen. En dutjes.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:22 schreef AirwiN het volgende:
[..]
*zet interviewer stem op:
Maar Barb, wat doe je dan wel?
"I fix stuff and I know things" is eigenlijk het enige goede antwoord.quote:Op zaterdag 26 juli 2025 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dingen. Ik doe dingen. En dutjes.
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |