Brings back memories, deze tune. Mijn ouders waren dol op dit programma, zijn ook een paar keer bij de opnames geweest.quote:
Also brings back memories, mijn moeder was nogal een Miep Kraakquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Nothing beats the smell of amoniak in the morning.
Mogge Fokkers !
Ja goed! Ik moet eerlijk zeggen boven verwachting! Het zit er gewoon mooi en strak op.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Also brings back memories, mijn moeder was nogal een Miep Kraak
En goedemorgen Gast, hoe gaat het met de keukenkastjes?
Dat ontvet als een malle ja, goed voor de slijmvliezen ookquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:14 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja goed! Ik moet eerlijk zeggen boven verwachting! Het zit er gewoon mooi en strak op.
Alleen de bovenkastjes tot nu toe.
Nu ben ik alle andere delen aan het schoonmaken en terugplaatsen. Zodat de bovenkant klaar is en ik de keuken kan opruimen en weer in gebruik nemen.
En ammoniak in een sprayflacon stoppen is mijn beste idee tot nog toe. Even laten intrekken... en al het vet en vuil is foetsie! En je neus is ook gelijk open
En daarom heb ik steeds tijd om te typen hier... dan staat er weeer iets in te trekken : )quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ontvet als een malle ja, goed voor de slijmvliezen ook
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
En hoe is het met jou? Heb je antibiotica voor die ontsteking, of is dat tegenwoordig niet meer?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat ontvet als een malle ja, goed voor de slijmvliezen ook
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat.
Ja ik heb antibiotica gehad, de koorts is inmiddels gezakt en ik ben weer uit bed, heb net een wasje opgehangen, dat viel tegen, meteen weer licht in het hoofd en misselijk, dus ik doe vandaag niet veelquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En hoe is het met jou? Heb je antibiotica voor die ontsteking, of is dat tegenwoordig niet meer?
Fijn dat het beter gaat! En lekker niksen, dat mag bestquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja ik heb antibiotica gehad, de koorts is inmiddels gezakt en ik ben weer uit bed, heb net een wasje opgehangen, dat viel tegen, meteen weer licht in het hoofd en misselijk, dus ik doe vandaag niet veel
We hebben nu ongeveer een jaar AI op dit niveau...en we zijn er al aan gewend.quote:
En toch verbaas ik me nog elke keer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hebben nu ongeveer een jaar AI op dit niveau...en we zijn er al aan gewend.
Vroeger had een al dan niet digitale kunstenaar hier minstens een week voor nodig.
Ik vind er geen zak en en verontrustend dat dit soort afbeeldingen en filmpjes zo gemakkelijk gemaakt kunnen worden.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
We hebben nu ongeveer een jaar AI op dit niveau...en we zijn er al aan gewend.
Vroeger had een al dan niet digitale kunstenaar hier minstens een week voor nodig.
Maar jij hebt koorts.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak en en verontrustend dat dit soort afbeeldingen en filmpjes zo gemakkelijk gemaakt kunnen worden.
Dat is zeker een gevaarquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik vind er geen zak en en verontrustend dat dit soort afbeeldingen en filmpjes zo gemakkelijk gemaakt kunnen worden.
Dat eerste vind ik ook, echter dat tweede ga je niet winnen op den duurquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie geen kwaad in bovenstaande plaatjes. En voor de rest is het goed kijken.
Snap ik, maar daar zullen we mee moeten leren omgaan. Zoals elke ontwikkeling.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat eerste vind ik ook, echter dat tweede ga je niet winnen op den duur
Bovenstaande plaatjes zijn ook niet kwalijk, maar mensen zijn door AI afbeeldingen heel makkelijk op het verkeerde idee te brengen, dat vind ik wel verontrustend.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:49 schreef FreshFruit het volgende:
Ik zie geen kwaad in bovenstaande plaatjes. En voor de rest is het goed kijken.
We hebben AI nodig om de AI te ontmaskerenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Snap ik, maar daar zullen we mee moeten leren omgaan. Zoals elke ontwikkeling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |