Zat me zo tebedenken als ik een geluks schaak computertje of radar aan boord had hoe mn leven er dan uit zou kunnen zien?
Ok de dag begint en ik heb 0 euro en ook voor eeuwig single en na mn eerste paar koffie zegt de stem :
Pak je saaie gitaar op en ga naar deze en deze straat nummer 37e en deze persoon wil er graag een fixe prijs voor betalen, You make his or her day!
fiets dan door naar straat x nummer 898 en daar staat een mega leuk laptopje te koop want die heb je nodig
fiets dan door naar straat die en die en nummer 9 en daar staat een gitaar te koop voor piepklein prijsje en deze gitaar vid jij wel echt echt echt mooi
Dan fiets nog effe langs super en koop dan precies dat ene ding waar geen hond de naam van weet want daar zit een levens elixer in en die kan je wel goed gebruiken en koop gelijk een broodje gezond en een flesje wijn
fiets dan nog effe naar straat x en x en nummer 82 en daar woont een alleenstaande vrouw die vaak eenzaam is en precies knap genoeg dat jij haar zou willen leren kennen
en dan eenmaal thuis : Google deze en deze site want daar staat een huis te huur en het huis is niet duur en het huis is 100 keer zo fijn als je huidige huis en jij krijgt dit nieuwe huis
en dan begint de avond in mn eentje met een flesje wijn en internet een muziekje
[ Bericht 0% gewijzigd door marretak op 25-07-2025 08:53:52 ]