SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Stiekeme Moonkaap
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
ScherfBolk!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dank u!quote:
Nee ik vind koffie heel erg vies
Een van de weinige dingen die ik niet lust.Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Haring met slagroom?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u!
Een van de weinige dingen die ik niet lust.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En likeur 43?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:23 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dank u!
Een van de weinige dingen die ik niet lust.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Koffie met 43
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat lust ik wel!quote:
Maar Tia Maria nietSomewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Safari!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:25 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Dat lust ik wel!
Maar Tia Maria nietIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat krijg ik wel weg denk ikquote:Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Wat is dezequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Licor 43, ook wel bekend als Cuarenta y Tres, is een populaire Spaanse likeur die bekendstaat om zijn zoete, vanilleachtige smaak en rijke aroma’s. De naam verwijst naar de 43 natuurlijke ingrediënten die worden gebruikt in het geheime familierecept — waaronder citrusvruchten, aromatische kruiden, vanille en specerijen.
Kenmerken van Licor 43
- Herkomst: Cartagena, Spanje
- Smaakprofiel: Zoet met tonen van vanille, citrus, karamel en kruiden
- Alcoholpercentage: 31%
- Gebruik: Puur, met ijs, in koffie (zoals een Carajillo), of in cocktails zoals de Balón 43 of Sangria 43
Bron: Copilot AIHow can I make this topic about me?![]()
Bedankt GebrokenAIquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:27 schreef gebrokenglas het volgende:
Licor 43, ook wel bekend als Cuarenta y Tres, is een populaire Spaanse likeur die bekendstaat om zijn zoete, vanilleachtige smaak en rijke aroma’s. De naam verwijst naar de 43 natuurlijke ingrediënten die worden gebruikt in het geheime familierecept — waaronder citrusvruchten, aromatische kruiden, vanille en specerijen.
Kenmerken van Licor 43
- Herkomst: Cartagena, Spanje
- Smaakprofiel: Zoet met tonen van vanille, citrus, karamel en kruiden
- Alcoholpercentage: 31%
- Gebruik: Puur, met ijs, in koffie (zoals een Carajillo), of in cocktails zoals de Balón 43 of Sangria 43
Bron: Copilot AIIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nu wil ik Sangria 43!
Somewhere in a lonely hotel room there's a guy starting to realize that eternal fate has turned its back on him 🎶 😢![]()
Met uitjesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: