ik vind zo'n reactie eigenlijk niet kunnen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:39 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Inderdaad. Wij vragen ons ook af wat hij hier in godsnaam nog doet.
Dat kwam op een later moment, vertelde Boogerd nog in de podcast. Daardoor miste hij nog de AGR die Vino uiteindelijk won, toen reageerde Armstrong enkel op Boogerd en niet toen Vino gingquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Daarna kwam hij geloof ik wel op de zwarte lijst van Armstrong.
Maar Boogerd is geen willekeurige Fransman. Ik weet nog goed dat ik de hele dag aan de radio gekluisterd zat als 11-jarige.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als een willekeurige Fransman die dag had gewonnen had je het je nooit meer kunnen herinneren.
Je hebt ook bijzondere takes makker.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:30 schreef Steven184 het volgende:
@:slobeend en ik zijn wel echte vrienden deze dagen
Ja vanwege de logischerwijze radio 1 hype rondom dat moment.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:00 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Maar Boogerd is geen willekeurige Fransman. Ik weet nog goed dat ik de hele dag aan de radio gekluisterd zat als 10-jarige.
Is dat niet juist de basis van je herinneringen? Dat je echt een binding hebt met iemand? Botero won de dag voor Boogerd een bergrit, dat zullen niet veel Nederlanders meer weten, maar veel Colombianen vast nog welquote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:27 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Als een willekeurige Fransman die dag had gewonnen had je het je nooit meer kunnen herinneren.
Net zoals ik de overwinning van Wout Van Aert op de mont ventoux mij zo goed kan herinneren. Binnen 15 jaar vast ook nog, maar veel Nederlanders gaan dit vergetenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat niet juist de basis van je herinneringen? Dat je echt een binding hebt met iemand? Botero won de dag voor Boogerd een bergrit, dat zullen niet veel Nederlanders meer weten, maar veel Colombianen vast nog wel
Ik juich niet voor het vlaggetje.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:01 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je hebt ook bijzondere takes makker.
Dan onderschat je de invloed van WOUT! Dat WOUT drie verschillende etappes won in 1 Tour (bergrit, sprintrit en een tijdrit) zal ik later ook wel herinneren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net zoals ik de overwinning van Wout Van Aert op de mont ventoux mij zo goed kan herinneren. Binnen 15 jaar vast ook nog, maar veel Nederlanders gaan dit vergeten
WOUT won dat jaar een bergrit, een tijdrit en een massasprint in 1 Tour. Iets wat alleen Merckx (1974) en Hinault (1979) ooit gedaan hadden. Van alle "mooie rijtjes" vind ik dit wel de meest indrukwekkende.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:05 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Net zoals ik de overwinning van Wout Van Aert op de mont ventoux mij zo goed kan herinneren. Binnen 15 jaar vast ook nog, maar veel Nederlanders gaan dit vergeten
Zeker. Ik ben niet heel nationalistisch, maar weet meer van Nederlanders en heb meer binding met Nederlandse sporters.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:03 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is dat niet juist de basis van je herinneringen? Dat je echt een binding hebt met iemand? Botero won de dag voor Boogerd een bergrit, dat zullen niet veel Nederlanders meer weten, maar veel Colombianen vast nog wel
Ik snap de take nog steeds niet. Zo'n lange solo is toch juist heel mooi? Mooier dan de 3036e keer dat hij zich ringeloren door een willekeurige sluwe Italiaan op de Cauberg.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben niet heel nationalistisch, maar weet meer van Nederlanders en heb meer binding met Nederlandse sporters.
Overigens juist vanwege die binding vind ik het zo jammer dat Boogerd vooral hierom herinnert wordt. Ik had hem meer gegund.
Je afgunst en afkeer tegenover UAE wordt alsmaar erger en erger. Hopelijk gaat alles goed met je.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:11 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
https://www.eitb.eus/eu/kirolak/zuzenean/
Er is ook nog een echte koers vandaag, de Ordiziako Klasikoa. Nog een kilometer of 75 te gaan, met Stefan de God op kop! Al zal UAE ongetwijfeld weer winnen.
Het is toch juist wel een mooi sport moment?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:09 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Zeker. Ik ben niet heel nationalistisch, maar weet meer van Nederlanders en heb meer binding met Nederlandse sporters.
Overigens juist vanwege die binding vind ik het zo jammer dat Boogerd vooral hierom herinnert wordt. Ik had hem meer gegund.
Ik wacht op Wimderon die met quotes komt, maar ben nooit supernationalistisch geweest. Ook niet als kind.quote:
En alsnog zullen de meeste kijkers ook die ereplaatsen in de heuvelklassiekers wel herinneren.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap de take nog steeds niet. Zo'n lange solo is toch juist heel mooi? Mooier dan de 3036e keer dat hij zich ringeloren door een willekeurige sluwe Italiaan op de Cauberg.
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:10 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik snap de take nog steeds niet. Zo'n lange solo is toch juist heel mooi? Mooier dan de 3036e keer dat hij zich ringeloren door een willekeurige sluwe Italiaan op de Cauberg.
Heel simplistisch gezegd, ik heb er nooit van kunnen genieten omdat ik het gewoon zag als een toevallig gelukte aanval waarbij zege ook nog werd gegund door Armstrong (die ik diep diep diep haatte).quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Het is toch juist wel een mooi sport moment?
Ik ben ook niet perse van het vlaggetje, maar je hebt gewoon vaker iets met een Nederlandse sporters. Al heb ik met Mathieu en Wout niet perse een voorkeur eigenlijk, twee Nederbelgen. Die duels op gelijk niveau zijn geweldig. Wel grappig hoe voor de Belgen Wout een halfgod is en Mathieu een Hollander is die soms toch wel Belgisch is eigenlijk.
RR moet dagelijks aan de uitlaat om het vol te houden om door te blijven kijken. Misschien moeten we een crowd funding actie voor hem starten, zodat hij een welverdiende vakantie krijgt naar het Baskenland? Wie verzorgt anders volgend jaar de voorbeschouwingen voor de Tour?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:12 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Je afgunst en afkeer tegenover UAE wordt alsmaar erger en erger. Hopelijk gaat alles goed met je.
Salas - Zamorano is dan ook wel een koningsduoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 12:14 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik wacht op Wimderon die met quotes komt, maar ben nooit supernationalistisch geweest. Ook niet als kind.
Marcelo Salas was mijn favoriete voetballer op WK98 bijvoorbeeld. Had wel zwak voor Boogerd, die was toen ik heel klein was nog een vriend van familie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |