abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218314626
Eve Jobs, de dochter van, viert haar bruiloft aan de overkant van de straat hier dit weekend, ze zijn al twee weken bezig met het opbouwen van tenten die je normaal alleen op festivals ziet. Leuk.
Maar ze zijn vanavond al begonnen met feesten, staan keihard karaoke te zingen. Lekker vals. Gelukkig komt er zaterdag wel een betere zanger, Elton John.
Maar ik hoop niet dat het tot zondag zo elke avond gaat, of misschien moet ik uitvogelen hoe ik op die party kan crashen.
pi_218314641
4 dagen trouwfeest klinkt wel als compensatie voor iets
scheiding binnen 2 jaar
pi_218314646
Net Paradise by the Dashboard Light, toen stukje don't stop believing (geluidsinstallatie leek eraan te gaan), nu teenage dirtbag. Kan het allemaal woord voor woord verstaan, baggerzooi.
pi_218314648
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 juli 2025 00:12 schreef Evangelion het volgende:
4 dagen trouwfeest klinkt wel als compensatie voor iets
scheiding binnen 2 jaar
Zie je vaak in die kringen ja. Ze trouwt met een of andere paardrijder
pi_218314675
Iemand is nu Oasis aan het verkrachten.
pi_218314790
MikeyTT heeft een baggerjob.
  vrijdag 25 juli 2025 @ 09:19:22 #7
503714 SebbeSwensje
No one here is exactly what he
pi_218315930
Volgens mij moet je dan Boskalis hebben.
Appears.
Je bent een Heraclied, of je bent het niet!
pi_218316642
Boskalis zou mooi zijn, de hele bende uitbaggeren. Vanochtend om 8 uur vertrokken er alweer een aantal met helikopter. Zullen vanmiddag/vanavond wel terugkomen. Er zullen wel een hele rits helikopters binnenkomen, en private planes op het vliegveld in de buurt. Kamala Harris staat ook op de gastenlijst schijnbaar. Hotel/club is woensdag-zondag gesloten voor leden (die £5000 per jaar betalen voor lidmaatschap, ook lekker).
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')