Dit bestaat dusquote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat mensen die een maagverkleining hebben gehad korting moeten krijgen in een restaurant?
neequote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
vinden jullie dat mensen die een maagverkleining hebben gehad korting moeten krijgen in een restaurant?
Wat is dat nou weer voor gekkigheidquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Kan je twee keer zoveel bestellen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit bestaat dusSommige restaurants geven korting als je kan bewijzen dat je een maagverkleining hebt gehad. Ik heb een keer een gast gehad die het aan mij vroeg
Mijn tante bestelde gewoon van het kindermenuquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Bij Tafeltje vol?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dit bestaat dusSommige restaurants geven korting als je kan bewijzen dat je een maagverkleining hebt gehad. Ik heb een keer een gast gehad die het aan mij vroeg
Nee. Die zullen sowieso niet drie gangen bestellen ....quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
Dan heb je hem dus niet meer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:43 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
die heb ik ook
En van de week weggegooid
Maar wel je prakkie mee naar huis in een doggy bag?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:57 schreef LTVDK het volgende:
Als ik niet zo'n honger heb en ik eet mijn bord maar half leeg krijg ik ook geen korting
nee je half aangevreten zooi terug sturen en dan geld willen.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wel je prakkie mee naar huis in een doggy bag?
Dat kan wel, maar dan krijg je nog steeds geen kortingquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:02 schreef maily het volgende:
[..]
Maar wel je prakkie mee naar huis in een doggy bag?
Dan zou ik meer eten moeten krijgen. (Ik heb een soort van maagvergroting gehad)quote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:47 schreef bitterbal het volgende:
meer betalen vooralquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:04 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Dan zou ik meer eten moeten krijgen. (Ik heb een soort van maagvergroting gehad)
Meestal at ik niet alles op en moest ik alsnog de volle mep betalen.quote:
8000 van die plastic nijlpaardjes thuis staanquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Meestal at ik niet alles op en moest ik alsnog de volle mep betalen.
Ik heb heel lang Happy meals bij McDonalds genomen, omdat het goedkoper was dan alle small porties los te kopen.
Was je portemonnee wel happyquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb heel lang Happy meals bij McDonalds genomen, omdat het goedkoper was dan alle small porties los te kopen.
Ja vast niet voor de speeltjesquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:07 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
En ditquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8000 van die plastic nijlpaardjes thuis staan
Nee, dat niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
8000 van die plastic nijlpaardjes thuis staan
Hippo in de klikoquote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:10 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Nee, dat niet.
De meeste happy meals speeltjes zijn tijdens verhuizingen in de kliko beland.
Nee stel je voorquote:Op vrijdag 25 juli 2025 15:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bij Tafeltje vol?Man man dat was lachen
Of een tafeltje halfvol?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 16:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee stel je voor![]()
Mag ik een half tafeltje vol?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |