Nee, ben solidair met alle studenten en scholieren die er komen, wel wat voor ze overlaten and suchquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gewoon frikandelbroodjes en een energy drankje?
Die moeten maar leren omgaan met teleurstellingenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ben solidair met alle studenten en scholieren die er komen, wel wat voor ze overlaten and such
nee idd, wel een frietmuseum, maar geen patatmuseumquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Amai, je moet toch wat, ze hebben daar natuurlijk geen patat. #rip
Te gezondquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak ja, maaltijdsalade halen
Ik van elke lunchquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Van brood eten tijdens de lunch ben ik niet meestal niet bijster productief meer 's middags
Ik van aanwezig zijn.quote:
Dat valt nog mee.quote:
0 meter?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
2 maanden niet geklommen en kan weer op 0 beginnen![]()
Ja zou ook wel raar zijn geweest als je daar al 2 maanden bovenin een klimwand hingquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit geklommen maar kwam echt niet hoogquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar begin je sowieso. Maar zijn zo ongeveer de kinder routes
Awwwquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop het. Maar even gaan opbouwen weer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awww
Maar meestal komt het redelijk snel weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh, echt? Wat is er ineens weer zo lastig aan dan?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:11 schreef mschol het volgende:
hijs wel shiny hoorHee daar was ik eergister!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op vrijdag 25 juli 2025 11:20 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hee daar was ik eergister!Komt wel dichtbij zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |