vroeger had ik dat ook niet gekund, scheelt ook wel dat ik desnoods makkelijk naar huis kan... in amerika zou ik dat monder snel doenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan zo niet reizen. Ik moet weten waar ik de nacht ga doorbrengen. Maar mooi dat anderen dat wel kunnen.
JammerGeenBammenquote:
Kantine? Broodjeszaken in de buurt?quote:
Wordt dus pizza bestellen voor de lunchquote:
Afzien hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt dus pizza bestellen voor de lunch
denk dat ik tijdens de lunch wel even naar de appie loopquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kantine? Broodjeszaken in de buurt?
Ik heb al heul lang geen boterhammen gemaakt, ben veel te verwend
Al zou ik dat denk ik wel doen als we nog 5 dagen naar kantoor zouden gaan, met de prijzen van tegenwoordig.
Doe ik ook vaak ja, maaltijdsalade halenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik tijdens de lunch wel even naar de appie loop
Niet gewoon frikandelbroodjes en een energy drankje?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak ja, maaltijdsalade halen
ik neem voor lunch maar wat frietenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt dus pizza bestellen voor de lunch
Nee, ben solidair met alle studenten en scholieren die er komen, wel wat voor ze overlaten and suchquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet gewoon frikandelbroodjes en een energy drankje?
Die moeten maar leren omgaan met teleurstellingenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:28 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, ben solidair met alle studenten en scholieren die er komen, wel wat voor ze overlaten and such
nee idd, wel een frietmuseum, maar geen patatmuseumquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:29 schreef STING het volgende:
[..]
Amai, je moet toch wat, ze hebben daar natuurlijk geen patat. #rip
Te gezondquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak ja, maaltijdsalade halen
Ik van elke lunchquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:41 schreef STING het volgende:
[..]
Van brood eten tijdens de lunch ben ik niet meestal niet bijster productief meer 's middags
Ik van aanwezig zijn.quote:
Dat valt nog mee.quote:
0 meter?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
2 maanden niet geklommen en kan weer op 0 beginnen![]()
Ja zou ook wel raar zijn geweest als je daar al 2 maanden bovenin een klimwand hingquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ooit geklommen maar kwam echt niet hoogquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:50 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Daar begin je sowieso. Maar zijn zo ongeveer de kinder routes
Awwwquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Hoop het. Maar even gaan opbouwen weer.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Awww
Maar meestal komt het redelijk snel weer terug.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |