SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Het grote KSC schema![]()
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Wel lekker plannenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
Nu moet je hier sowieso altijd overal vroeg bij zijn. Als je met vrienden wil gaan eten kan dat meestal ook pas na 3+ weken.
Moest even zoeken wanneer ik er was, 19 juli 2019 alweerquote:Op donderdag 24 juli 2025 21:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, het zoemt er behoorlijkIk vond het leuker in de winter. Nu was het best druk
Wel lekker rustig zo te zienquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest even zoeken wanneer ik er was, 19 juli 2019 alweer
[ afbeelding ]
Ok, phewquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:36 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar gereageerd op mentions en quotes
Ik ben er nog nooit geweest. Chicste waar ik ben geweest is Centrál Kávéház. Maar dat is niet chic maar gewoon een tikje upmarket.quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:05 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Vond Gundel wel leuk, maar was (gelukkig) minder fancy dan ik dacht.
Ja je moet er wel met een boot naartoequote:
Leuk eiland voor een wandeltje. Ze hebben er ook 6 huurwoningen. Zou ik best willen wonenquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:06 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Moest even zoeken wanneer ik er was, 19 juli 2019 alweer
[ afbeelding ]
Kan me wel herinneren dat het niet zo'n heel groot rondje was, althans in die tijd zat ik vol in revalidatie en vond ik het niet zo langquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Leuk eiland voor een wandeltje. Ze hebben er ook 6 huurwoningen. Zou ik best willen wonen
"Gaat die stomme helm weer allemaal dingen over mij op internet gooien"quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Logeernijn was half in slaap gevallen in zijn voederbak
"MAG EEN KONIJN NOG EVEN EEN DUTJE DOEN ZONDER DAT DE HELE WERELD HET WEET?! NOU?!quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Gaat die stomme helm weer allemaal dingen over mij op internet gooien"
[ afbeelding ]
Zo kijkt ie altijdquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
"Gaat die stomme helm weer allemaal dingen over mij op internet gooien"
[ afbeelding ]
Ja omdat jij de hele tijd foto's van hem maaktquote:
Omdat hij ook lief isquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja omdat jij de hele tijd foto's van hem maakt
Zou jij het waarderen als iemand jou lief zou vinden en heel de tijd foto's van je verspreidt?quote:
Ik heb een helm op, dus onherkenbaarquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zou jij het waarderen als iemand jou lief zou vinden en heel de tijd foto's van je verspreidt?
quote:Op donderdag 24 juli 2025 22:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb een helm op, dus onherkenbaar
quote:„We trekken steeds meer klanten naar onze bestaande winkels en we openen nieuwe winkels. In april begonnen we ook in Zwitserland. Daar zijn de verwachtingen overtroffen.”
https://www.bndestem.nl/e(...)pese-markt~af93066a/
Ik zit op 13kquote:Op donderdag 24 juli 2025 22:09 schreef Nattekat het volgende:
5600 stapjes erbij
Nog steeds smerig benauwd
Daar vindt @Nattekat wat vanquote:
Sprint race op zaterdagquote:
Nee, anders doen we de race op maandagquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verwacht je zo veel regen dat de race ingekort wordt?
Ik ga mijn best doen om tijdens sprintkwali aanwezig te zijn.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Noteer dat @:Nattekat afwezig is als F1 mod op de vrijdag en zaterdag
Rellen?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik ben er sowieso. Zelfs als ik volledig weer aan het werk ben, heb ik vrijdag vrij.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen om tijdens sprintkwali aanwezig te zijn.
Lekkerquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:48 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik ben er sowieso. Zelfs als ik volledig weer aan het werk ben, heb ik vrijdag vrij.
Voor je het weet is het weer maandagquote:
Voor je het weer is het al weer herfst.quote:
Bijna 2026quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Voor je het weer is het al weer herfst.
Succes!quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over uurtje heb ik fysio, maar ik heb geen zin.
Vrijdag klopt, want ik moet werken, maar morgen ga ik gewoon de kwalificatie kijken.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:44 schreef ESF1Gamer het volgende:
Bijna nieuwe motorquote:
En sprint racequote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijdag klopt, want ik moet werken, maar morgen ga ik gewoon de kwalificatie kijken.
HEB JE DE OEFENINGEN GEDAANquote:Op vrijdag 25 juli 2025 08:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
Over uurtje heb ik fysio, maar ik heb geen zin.
Oh, goeie. Echt helemaal niet bij stilgestaan.quote:
Die kijk ik waarschijnlijk later terug. Ik heb 's middags verjaardag.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:21 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vrijdag klopt, want ik moet werken, maar morgen ga ik gewoon de kwalificatie kijken.
Ga je nu al weer weg?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:36 schreef mschol het volgende:
ja, aankleden en zorgen dat ik kan uitchecken
ik had 1 nachtje geboekt, weet nog niet wat ik vanavond doe en waar ik ben, misschien ben ik dan wel weer in een andere stadquote:
Jij avonturierquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had 1 nachtje geboekt, weet nog niet wat ik vanavond doe en waar ik ben, misschien ben ik dan wel weer in een andere stad
geef mij een flinke zak geld en ik zou inderdaad meerdere plekken bezoeken die ik wel eens gezien wil hebben..quote:
Lekker richting Gent en dan de gezellige Belgische kustquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik had 1 nachtje geboekt, weet nog niet wat ik vanavond doe en waar ik ben, misschien ben ik dan wel weer in een andere stad
de musea en attracties bezoeken heb ik op dit moment minder zin in, dus vooral rondlopen enzo
Dat is een leuke manier van reizenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
de musea en attracties bezoeken heb ik op dit moment minder zin in, dus vooral rondlopen enzo
Even de Eerste Wereldoorlog herbelevenquote:
Leuk, ben benieuwd wat je volgende stop is.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:39 schreef mschol het volgende:
[..]
Zo voorbij.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:51 schreef Ama het volgende:
Oké deze regen is niet voorspeld. Beter stopt het zo meteen even want ik moet de deur uit.
vroeger had ik dat ook niet gekund, scheelt ook wel dat ik desnoods makkelijk naar huis kan... in amerika zou ik dat monder snel doenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 09:48 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik kan zo niet reizen. Ik moet weten waar ik de nacht ga doorbrengen. Maar mooi dat anderen dat wel kunnen.
JammerGeenBammenquote:
Kantine? Broodjeszaken in de buurt?quote:
Wordt dus pizza bestellen voor de lunchquote:
Afzien hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt dus pizza bestellen voor de lunch
denk dat ik tijdens de lunch wel even naar de appie loopquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:15 schreef STING het volgende:
[..]
Kantine? Broodjeszaken in de buurt?
Ik heb al heul lang geen boterhammen gemaakt, ben veel te verwend
Al zou ik dat denk ik wel doen als we nog 5 dagen naar kantoor zouden gaan, met de prijzen van tegenwoordig.
Doe ik ook vaak ja, maaltijdsalade halenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
denk dat ik tijdens de lunch wel even naar de appie loop
Niet gewoon frikandelbroodjes en een energy drankje?quote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:25 schreef STING het volgende:
[..]
Doe ik ook vaak ja, maaltijdsalade halen
ik neem voor lunch maar wat frietenquote:Op vrijdag 25 juli 2025 10:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wordt dus pizza bestellen voor de lunch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |