Ik probeer de laatste tijd een beetje op te ruimen en extra moneys te maken door oude dingen te verkopen die ik eigenlijk niet meer nodig heb of die ik dan wil inruilen voor iets anders/beters. En dan verkoop ik bijvoorbeeld iets voor ¤100 waar ik destijds ¤200 voor had betaald. En dan krijg je van die bodden dat iemand bijvoorbeeld ¤80 wil betalen. En dan zeg ik van nee ik wil echt vraagprijs eigenlijk want dit dat het is zo goed en hoeft eigenlijk helemaal niet weg. En dan bieden ze natuurlijk ¤90 en dan uiteindelijk soms toch ¤100 maar dan verkoop ik het alsnog niet omdat ik er eigenlijk geen afstand van wil doen

Dus dan zeg ik gewoon nee en verzin ik een smoes of zo dat ik hun eerdere bod beledigend vond en denk dat ik er meer voor kan krijgen of zo. Maar het is ook een volle tering bende beneden in de kelderbox. Maar veel van de dingen die ik verkoop die wil ik eigenlijk helemaal niet wegdoen want ja het werkt nog en is nog mooi en goed en zo t probleem is meer gewoon dat het dan in de weg staat of niet meer nodig is maar je weet maar nooit wanneer je het weer nodig hebt want je kan het alsnog gewoon gebruiken als je wil maar je hebt dus te weinig ruimte ervoor eigenlijk maar wegdoen is zonde.
Klacht: Marktplaats dwingt mij tot opruimen terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil
Intel Pentium 4 2.4GHz HT (Northwood, 130nm, 512KB L2, 800MHz FSB)
Intel Extreme Graphics 2 (64MB allocated)
1GB DDR 400MHz CL2 or 3
Maxtor DiamondMax Plus 10 160GB IDE