SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
heerlijk vinden jullie dit he die dating struggles. hahahahquote:
naja ik probeer ook maar een beetje, heb er ook niet al te hoge hoop van.
maarja je weet t nooit en trouwens soms is het ook wel oke lul praatje ook en hoeft er ook niks verder uit te komen.
Sta er nog vrij open in zonder wanhopig hiermee wat te zoeken.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja, je piemel laten zien is ook niet handig tijdens de beginfase
Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about![]()
Lul praatjes hoeven niet gelijk gepaard te gaan met lul plaatjes he!quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk vinden jullie dit he die dating struggles. hahahah
maarja je weet t nooit en trouwens soms is het ook wel oke lul praatje ook en hoeft er ook niks verder uit te komen.
Sta er nog vrij open in zonder wanhopig hiermee wat te zoeken.![]()
![]()
Je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:00 schreef Grotetijd het volgende:
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
haha dat deed ik niet, ik weet echt niet waarop ze afgehaakt is?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:00 schreef Grotetijd het volgende:
volgens mij op, vertel eens wat meer nog over je zelf of iets in die strekking. terwijl ik al best veel vertelde.
maarja je moet wat he, want de leiding in het gesprek nemen die vrouwen nooit is mijn ervaring. je moet t dr uit trekken bij wijze van.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:01 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Je moet toch weten wat voor vlees je in de kuip hebt?Nou direct lijkt me ook wel wat extreem
Well, life can be a riot
Oh nee ik bedoelde meer dat dit al de 3e keer is dat ik hier aankom en het topic is bijna vol.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:00 schreef kree het volgende:
[..]
heerlijk vinden jullie dit he die dating struggles. hahahah
Sta er nog vrij open in zonder wanhopig hiermee wat te zoeken.
Maar je dating struggles zijn ook interessant te lezen![]()
![]()
Jij veel vertellen?!?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat deed ik niet, ik weet echt niet waarop ze afgehaakt is?
volgens mij op, vertel eens wat meer nog over je zelf of iets in die strekking. terwijl ik al best veel vertelde.
maarja je moet wat he, want de leiding in het gesprek nemen die vrouwen nooit is mijn ervaring. je moet t dr uit trekken bij wijze van.Zo ken ik je niet!
![]()
was geen sprake van hoor, t was oppervlakkig beetje van wat ben je dan van plan met emigreren enzo.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:01 schreef ToT het volgende:
[..]
Lul praatjes hoeven niet gelijk gepaard te gaan met piemelplaatjes he!
maar daar haakte het ook niet eens op af.
Mss wel omdat ik ff druk was paar dagen en niet gelijk reageerde, maar dat is het kutte ik weet t niet?Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij veel vertellen?!?Zo ken ik je niet!
It could have been much worse, but it should have been better 🎶![]()
Ow jij bent ook op het allochtonesisch pad beland?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:03 schreef kree het volgende:
[..]
was geen sprake van hoor, t was oppervlakkig beetje van wat ben je dan van plan met emigreren enzo.
maar daar haakte het ook niet eens op af.
Mss wel omdat ik ff druk was paar dagen en niet gelijk reageerde, maar dat is het kutte ik weet t niet?![]()
nouja ik verbaas me ook elke keer, ben ook niet echt een die-hard online dating iemand.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:02 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Oh nee ik bedoelde meer dat dit al de 3e keer is dat ik hier aankom en het topic is bijna vol.
Maar je dating struggles zijn ook interessant te lezen
Dus oke, maakt niet uit, leer het wel, maar ga me toch echt niet anders voordoen daar alsdat ik in het echt ben.Do what you love, love what you do!![]()
Tsja je zal het misschien nooit weten.quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:01 schreef kree het volgende:
[..]
haha dat deed ik niet, ik weet echt niet waarop ze afgehaakt is?
maarja je moet wat he, want de leiding in het gesprek nemen die vrouwen nooit is mijn ervaring. je moet t dr uit trekken bij wijze van.
De vorige waarmee ik praatte via Paiq gaf mij d'r nummer en toen praatte we nog wat meer via WhatsApp. Vervolgens zei ze dat we toch geen match waren omdat ik wel vlees at en zij niet, maar het ging er hierbij niet om het feit dat ik vlees at, maar dat ik geen goed hart had voor dieren
Je moet 't zo zien Kree, ze is niet afgeknapt op je uiterlijk, anders hadden jullie geen 121 Berichten uitgewisseld. Aangezien je op Paiq echt al na 20 berichten elkaars foto's kan zien (en dat weet ik zo expliciet omdat ik vaak zat heb gehad dat het gesprek dan opeens doodviel van haar kant en ik unmatched werd)
Well, life can be a riot
of vertel mss teveel, dat kan ook nog?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij veel vertellen?!?Zo ken ik je niet!
beetje doseren is mss handig, nouja tip voor volgende.
Kan het beetje proberen zonder iemand zijn gevoelens te kwetsen wss zo.
Online leerschool paiqDo what you love, love what you do!![]()
Je moet je zoiezo niet anders voor doenquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:04 schreef kree het volgende:
[..]
nouja ik verbaas me ook elke keer, ben ook niet echt een die-hard online dating iemand.
Dus oke, maakt niet uit, leer het wel, maar ga me toch echt niet anders voordoen daar alsdat ik in het echt ben.![]()
![]()
Ik heb ook wel eens buiten gezeten, komt wel dichtbij zoIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Euhm hoe bedoel je die?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:03 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow jij bent ook op het allochtonesisch pad beland?Do what you love, love what you do!![]()
WAT BEN JIJ VAN ZOLDER AF GEWEEST?quote:Op donderdag 24 juli 2025 19:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik heb ook wel eens buiten gezeten, komt wel dichtbij zo![]()
![]()
Had je het over een verdwaalde hond in de duinen of zo? Of zustertjes met een katheter? Dat je mensen wel van het water zou willen afsluiten om te laten zien hoe belangrijk het is?![]()
Sorryquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:06 schreef Moonlight het volgende:
[..]
WAT BEN JIJ VAN ZOLDER AF GEWEEST?
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Alleen maar winwin. Lekker eten en geen stank binnenquote:Op donderdag 24 juli 2025 19:03 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik heb ook wel eens buiten gegourmet!
@:StevenHyde
Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: