quote:Deltapark Neeltje Jans is een themapark gevestigd op het voormalig werkeiland Neeltje Jans in de Oosterschelde in de provincie Zeeland. Naast het attractieve karakter van het park vervult Deltapark Neeltje Jans ook een educatieve functie met betrekking tot de Deltawerken.
Neeltje jans is geen pretpark lolquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:53 schreef Metalfrost het volgende:
Het bezoek van een pretpark betekent niet dat je automatisch plezier hebt hè
Wat is een pretpark, een pretpark zonder pret?quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:53 schreef Metalfrost het volgende:
Het bezoek van een pretpark betekent niet dat je automatisch plezier hebt hè
ga je met haar mee danquote:Op donderdag 24 juli 2025 17:21 schreef StateOfMind het volgende:
En ik ben 1,85m dus dat hoef je iig niet meer te meten
2 uur en 5 minuten rijden vanaf hier, nehquote:
Vanaf mijn huis 45 minquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:17 schreef Farenji het volgende:
Ik ben er wel eens geweest, heel lang geleden. Toen was TS nog niet geboren. Ik vond het toen best interessant. Maar ik herinner me ook vooral de urenlange reis om er te komen, vanaf Rotterdam ben je met het ov bijna 3 fucking uur onderweg, en dan moet je ook weer helemaal terug.
Ja ik moet helemaal om via Dordrecht en Bergen op Zoom omdat ze in Zeeland blijkbaar nog steeds geen fatsoenlijk OV hebben uitgevonden.quote:
Dat klopt helaas.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:47 schreef Farenji het volgende:
[..]
Ja ik moet helemaal om via Dordrecht en Bergen op Zoom omdat ze in Zeeland blijkbaar nog steeds geen fatsoenlijk OV hebben uitgevonden.
Een pretpark zonder pret is een pet park.quote:Op donderdag 24 juli 2025 17:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Wat is een pretpark, een pretpark zonder pret?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |