Ik was met de auto, een huurauto en ik ben de enige geregistreerde bestuurder.quote:
auto kun je gewoon een dag later ophalen hequote:Op donderdag 24 juli 2025 16:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was met de auto, een huurauto en ik ben de enige geregistreerde bestuurder.
Ik ook niet, alleen een oven.quote:
Gebrek aan toewijding dusquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:30 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik was met de auto, een huurauto en ik ben de enige geregistreerde bestuurder.
Ja maar ik kan later ook met OV of fiets erheen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:31 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
auto kun je gewoon een dag later ophalen he
Sorry dat ik je teleurstelquote:
Ik heb jarenlang geen ping gehad, maar toen ik er eentje had aangeschaft was ik er wel blij mee, het is toch wel makkelijk. Net als een onlangs gekochte airfryer. Lekker patat kunnen bereiden zonder dat ik eerst tien minuten onderweg ben naar een snackbar (en weer tien minuten terug).quote:
ik wacht nog op mijn uitnodigingquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:32 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ja maar ik kan later ook met OV of fiets erheen.
Heerquote:Op donderdag 24 juli 2025 16:22 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is Tong en tong80. Verder vraag ik me af hoe je weet dat ik net ben gekomen. Qua vellen heb je gelijk. Deze SM-sessie ging te ver. Nu is heel m'n oor ontvelt. Ik blijf echter een luisterend oor hebben. Tot merrege en let op oe eige.
Nee, ik ga ook weer terug denk ik!quote:Op donderdag 24 juli 2025 16:10 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ohhhh. Lekker vooruitzicht. Ga je alleen heen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |