Mevr Stemband heeft een B&B in Zeelandquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:13 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe zal het nu gaan met meneer cactus?
Vrij benaderbare sport.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe magere kijksporten als wielrennen zo groot zijn geworden.
Zoiets kan je je bij elke sport afvragen.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Soms vraag ik me echt af hoe magere kijksporten als wielrennen zo groot zijn geworden.
Zeg dat nou nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er een golf van oversterfte?. Ozzy, Chiel Montagne, Hulk Hogan. Wie is de volgende?
Zullen dit jaar echt nog wel meer grote namen er bij komen. En dan vooral in de groep muzikanten/acteurs van 70+quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Is er een golf van oversterfte?. Ozzy, Chiel Montagne, Hulk Hogan. Wie is de volgende?
Bruce Willis is de volgende denk ikquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zullen dit jaar echt nog wel meer grote namen er bij komen. En dan vooral in de groep muzikanten/acteurs van 70+
Hou toch op, als je alle bekende figuren van TV ed in de hele wereld hebt kunnen er elke maand wel 100 doodgaan en is het nog normaal.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ja, die heeft zijn laatste yippie-ayee met kerst wel gezegdquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bruce Willis is de volgende denk ik
quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
@:dud0r post weer in dts. Denk dat ik ook maar weer die kant op ga dan
Gezien zijn moeite om iets te doen, denk ik Joe Biden.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:26 schreef Citizen.Erased het volgende:
Waarom?quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Ja die is ook zwaar dement en aan het aftakelenquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Bruce Willis is de volgende denk ik
Ik heb alleen maar gereageerd op mentions en quotesquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:29 schreef Nattekat het volgende:
Ja, heldquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja die is ook zwaar dement en aan het aftakelen
Ach, Ozzy heeft meer drugs gedaan dan sommige landen. Hogan zal niet veel voor hem onderdoen. Beide ben ik niet verbaasd over.quote:
Dat Ozzy het zo lang heeft volgehouden is ook best bewonderingswaardig.quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ach, Ozzy heeft meer drugs gedaan dan sommige landen. Hogan zal niet veel voor hem onderdoen. Beide ben ik niet verbaasd over.
Die was met die serie op MTV 20 jaar geleden al een soort wandelend lijkquote:Op donderdag 24 juli 2025 18:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Dat Ozzy het zo lang heeft volgehouden is ook best bewonderingswaardig.
Ik ook... Maar dat deed ik vorige week ook al...quote:Op donderdag 24 juli 2025 18:50 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
*maakt zich zorgen over zijn vader
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |