SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuniOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Nachtmensjes zijn sneller.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wow ja , wij postte precies te gelijk, ik heb voor het eerst eens post 302 zonder dat ik mod benquote:![]()
![]()
kan beterquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:29 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Ja het gaat goedWel een beetje moe in de benen inmiddels
Hoe is het met jou?
kan slechter
zit te wachten
er komt misschien een bezorging
misschien
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Misschien, hmmmm... !! zegt alweer genoegquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
kan beter
kan slechter
zit te wachten
er komt misschien een bezorging
misschiendat word pas morgen
![]()
ja maar er moet wel iemand voor thuis zijnquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:31 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Misschien, hmmmm... !! zegt alweer genoegdat word pas morgen
en 1 x raden wie die iemand is
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Ik ben een undercover modquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:32 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, dat kan gebeuren als je exact op hetzelfde moment post![]()
![]()
Jij vast nietquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
ja maar er moet wel iemand voor thuis zijn
en 1 x raden wie die iemand is![]()
Sow dan, De bel gaat ,ik trek een sprintje. En meneertje DHL wilde al weglopen. nog geen 20 seconden.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Typisch weer en dan een briefje in de bus gooien dat je niet thuis wasquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:34 schreef FreshFruit het volgende:
Sow dan, De bel gaat ,ik trek een sprintje. En meneertje DHL wilde al weglopen. nog geen 20 seconden.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: