Bekijk deze YouTube-videoquote:Een bestuurder van een bestelbusje is gisteren in Den Bosch ingereden op twee agenten te paard. De man deed dat bewust, zegt een politiewoordvoerder tegen Omroep Brabant. De 50-jarige bestuurder is aangehouden en wordt onder meer verdacht van poging tot doodslag.
Agenten wilden de bestuurder controleren, maar de man ging ervandoor en reed daarbij de paarden aan. Een agent viel van zijn paard. Een politiewoordvoerder zegt tegen Omroep Brabant dat de paarden er "flinke schrammen" aan hebben overgehouden. Ze zijn gecontroleerd door een dierenarts.
De agenten bleven grotendeels ongedeerd, maar zijn volgens de woordvoerder erg geschrokken. Ze hebben hun dienst vroegtijdig afgebroken.
Onder invloed
De bestuurder is later aangehouden. De verdachte komt uit Sint-Michielsgestel. Hij wordt verdacht van poging tot doodslag, doorrijden na een ongeval, rijden onder invloed en het beledigen van een agent. Zijn auto is in beslag genomen.
Hoe komen mensen toch bij dit soort kul? Uit het handboek van ome Wilders?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:04 schreef RamboDirk het volgende:
De rechter zal vast verzachtende omstandigheden vinden. Ons rechtsysteem heeft nu eenmaal de tendens de rechten van daders boven die van slachtoffers te stellen.
Wat een onzin. Verwacht zoiets eerder uit een andere onverdraagzame hoek van de samenleving.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Hoe komen mensen toch bij dit soort kul? Uit het handboek van ome Wilders?
https://www.ed.nl/binnenl(...)etser-heen~a79d86af/quote:[...] Tegen De B. wordt 120 uur werkstraf geëist, plus een voorwaardelijke rijontzegging. De uiteindelijke straf is lager. „Ik zie een jonge vent die een paar misstappen maakte, dat zie je vaker”, zegt rechter Melaard. Hij legt De B. een werkstraf van 60 uur op.
Nou, ken je deze zaak nog?quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:10 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
quote:Nederland is kampioen in het opleggen van korte gevangenisstraffen’, vertelt Sonja Meijer, hoogleraar Penitentiair Recht aan de Radboud Universiteit
Ik durft er 100 euro op te zetten dat je nu niks meer van hem hoort.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:27 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Nou, ken je deze zaak nog?
https://www.nhnieuws.nl/n(...)mse-woedend-om-straf
nee, niet prima als je ook op agenten miktquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:43 schreef SebbeSwensje het volgende:
Prima als je mikt op die agenten, maar van die onschuldige prachtbeesten blijf je afnaar de goelag!
Uiteraard komt die clown hier niet op terugquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik durft er 100 euro op te zetten dat je nu niks meer van hem hoort.
Daar verschillen we dan over van mening.quote:Op donderdag 24 juli 2025 11:48 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
[..]
nee, niet prima als je ook op agenten mikt
Bizar. Niet te geloven, daar moet meer aan de hand zijn, maar ik kan heel die zaak niet vinden op rechtspraak.nlquote:Op donderdag 24 juli 2025 11:16 schreef Stepperoller het volgende:
Als je iemand dood wil maken doe het dan met een auto.
In veel zaken loopt zo'n poging met een sisser af.
[..]
https://www.ed.nl/binnenl(...)etser-heen~a79d86af/
Het maakt voor de strafeis vaak nogal uit of je op agenten inrijdt of een gewone Jan Modaal. Weliswaar wordt bij onderstaande meneer ook nog het dealen in de eis meegenomen, maar voor deze aanrijding wordt wel gewoon poging doodslag ten laste gelegd:quote:Op donderdag 24 juli 2025 12:47 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bizar. Niet te geloven, daar moet meer aan de hand zijn, maar ik kan heel die zaak niet vinden op rechtspraak.nl
Paard is gelukkig niet dood, maar heb net het filmpje gezien en als je dat over je hart kunt verkrijgen ben je git en gitzwart vanbinnen. WOEST ben ik.quote:Op donderdag 24 juli 2025 13:50 schreef marretak het volgende:
Autos hebben pk en paard is dus gedood door pk?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |