[Dit bericht is gewijzigd door DutchGooner op 23-02-2003 04:15]
jaren terug in 94 ofzo toen go ahead nipt nog in de eredivisie wist te handhaven.
tussen de Jamaicanen in die al juichten als een speler een goede pass gaf en gewoon zo vrolijk blijven ondanks een 5-0 nederlaag
Het was echt super weer en ik had er vet veel zin in, maar toen de spelers van Ajax gingen warm lopen kreeg ik toch een beetje een naar gevoel want Dennis had zijn trainingspak aan en de basisspelers niet.
Ik zei toen al tegen mijn pa "damn! doet bergkamp wel mee?!?" en ja hoor hij deed niet mee
Zelfs de 2e helft niet, want hij had last van zijn archilespees
Maar goed voor de rest was het een leuke dag ondanks dat Bergkamp niet mee deed
Wow...die wedstrijd gewoon HEEL de wedstrijd gezongen en dan die ontlading in de laatste minuut. Pfff wat een herinnering
quote:WOW.
Op zondag 23 februari 2003 03:56 schreef DutchGooner het volgende:Arsenal-Everton 97-8
Ook de kampioenswedstrijden mochten er zijn.
quote:was idd niet onaardig maar het resultaat he?
Op zondag 23 februari 2003 18:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Bekerfinale Feyenoord - FCDB. Helaas door naaipraktijken geen beker, maar het is toch uniek om als FC-supporter je clubje eens een keer in de bekerfinale te zien spelen.Ook de kampioenswedstrijden mochten er zijn.
quote:Idd. Eeuwig zonde dat resultaat. Zo'n kans krijgen we nooit meer.
Op zondag 23 februari 2003 19:05 schreef DutchGooner het volgende:[..]
was idd niet onaardig maar het resultaat he?
FC Utrecht - PSV, 2-3 het mirakel van Utrecht word het genoemd, was zo'n ontlading na de 3e goal, iedereen flipte door.
quote:Als het om sfeer (en niet om het voetbal) gaat is daar is LFC - Everton bij gekomen...
Op dinsdag 19 november 2002 08:33 schreef Doc het volgende:
In het stadion:
Ajax - Bayern 5-2
Ajax - F'noord 8-2
Ik kan me maar weinig van die wedstrijd herinneren, maar wel dat het een thriller was.
Halve finale EK-'88.
Hoef niet te zeggen waarom.
quote:
Op vrijdag 9 november 2001 15:08 schreef CAZZO het volgende:
ajax-Fc Twente '92 0-1 Prince Polley Dat was vooral mooi om de sfeer: enorm kloteweer (stortbui/natte sneeuwbui van 2 uur waar we onoverdekt in zaten) en toch winnen van de neuzen en ook nog de wedstrijd beeindigen met 10 manEn niet vergeten De Bekerfinale tegen PSV van afgelopen seizoen,baggerwedstrijd 1e klas maar wel een zeer spectaculaire penaltyreeks + een delirium van 3 dagen
Wat ook mooi was ajax-PSV 1-2 in '93 ik wist niet dat een bomvolle tram zo stil kon zijn.En ik maar lachen.
quote:+
Op zondag 23 februari 2003 20:58 schreef Emerton het volgende:
Feyenoord - Borussia Dordmund 3-2 seizoen 01-02
Feyenoord - Olympique Marseille 3-0 seizoen 99-00
Ajax - Feyenoord 3-4 seizoen 00-01
Nederland - Argentinie(WK kwartfinale)2-1 98
Feyenoord - Psv 3-1 seizoen 98-99
deze selecteer ik
quote:Zeker weten deze wedstrijd, wat een resultaat en wat een sfeertje daar in Bremen
Op zondag 23 februari 2003 20:53 schreef Quasar_de_Duif het volgende:
Werder Bremen - Vitesse dit seizoen. 3-3, UEFA Cup.
Liverpool - Vitesse was ook mooi om meegemaakt te hebben maar Bremen uit was toch mooier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |